Drstelja: Asfalt ponekod kar razpada
176.000 evrov bo občino Destrnik stala rekonstrukcija 375 metrov dolgega odseka ceste in 450 metrov novega cevovoda v naselju Drstelja.
176.000 evrov bo občino Destrnik stala rekonstrukcija 375 metrov dolgega odseka ceste in 450 metrov novega cevovoda v naselju Drstelja.
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo (MOPE) je lani novembra razpisalo dobrih pet milijonov kohezijskih evrov za sofinanciranje občinskih strateških dokumentov za načrtovanje prometa s poudarkom na ukrepih za spodbujanje trajnostne mobilnosti.
Kontrola akumulatorjev pri avtomobilih je pomemben del vzdrževanja vozila, saj akumulator zagotavlja električno energijo za zagon motorja in napajanje elektronskih sistemov vozila. Redno preverjanje stanja akumulatorja lahko prepreči nepričakovane okvare in podaljša njegovo življenjsko dobo.
Avto-moto zveza Slovenije je tudi letos pripravila test zimskih pnevmatik. Pod drobnogled so vzeli 28 najnovejših zimskih pnevmatik v dveh dimenzijah: 205/55 R16 in 215/55 R17. Te dimenzije ustrezajo avtomobilom nižjega srednjega razreda in kompaktnim terencem.
Dravska kolesarska povezava na območju občin Ormož in Središče ob Dravi je sicer v domeni infrastrukturnega ministrstva, vendar bi bila soudeležba za celotno traso za lokalno skupnost kljub temu prevelik zalogaj, zato so jo razdelili na več posameznih odsekov.
Čeprav se je število nivojskih železniških prehodov od leta 2000 zmanjšalo za tretjino, imamo v državi še vedno 677 nivojskih prehodov, torej točk, kjer se cesta in železnica križata. 339 nivojskih prehodov je označenih le z Andrejevim križem, na 301 so avtomatske zapornice, 18 jih je zavarovanih z rdečimi utripajočimi lučmi, 11 z mehansko zapornico in osem z zaporno bruno.
Novi avtobusni vozni redi marsikje še vedno burijo duhove. Zaradi spremenjenih terminov in pogostosti avtobusnih voženj imajo težave tudi nekateri dijaki ptujskih srednjih šol, predvsem tisti, ki se vsakodnevno vozijo proti Vidmu in Žetalam. Družba Arriva je sicer določene linije in vozne rede v teh dneh že prilagodila, a v Žetalah težave za dijake ostajajo.
Prejšnji teden smo pisali o težavah, ki so jih občanom povzročile nekatere ukinjene ali časovno premaknjene avtobusne linije.
Rekonstrukcija regionalne ceste Rogoznica–Senarska, ki jo je po dolgih letih prigovarjanja država le sklenila realizirati, poteka po načrtih.
Direkcija za infrastrukturo je začela urejati mostova v krajih Spodnji Leskovec in Soviče na cesti Tržec–Zgornji Leskovec, pri čemer bo most čez potok Črna umeščen na lokaciji obstoječega, medtem ko bo most čez potok Jurošak prestavljen.
Na gorišniški občini iščejo rešitve, kako zagotoviti varnost pešcev in drugih udeležencev v prometu ob regionalni cesti od Ptuja proti Ormožu. Tam je promet vedno gostejši, prečkanje ceste pa vse bolj nevarno. Na levi strani, s katere prihaja v šolo vedno več otrok, namreč ni pločnika.
„Električni skiro ni igrača, ampak vozilo, ki je lahko tudi zelo nevarno,“ je poudaril vodja medobčinskega redarstva občin Spodnjega Podravja Robert Brkič. Uporaba e-skirojev, ki sodijo med lahka motorna vozila, je v zadnjih letih bistveno narasla.
Koliko let je potrebnih za postavitev table, ki označuje avtobusno postajališče? V Vidmu vsaj šest. Pa še po šestih letih ni znano, ali bodo moder prometni znak s podobo avtobusa in talno označbo v Leskovcu vendarle dočakali. »Štiri leta v prejšnjem mandatu ni bilo posluha, sedaj dve leti komunikacija teče na polno, vendar realizacije ni,« je opozoril svetnik in predsednik KS Leskovec Peter Jagarinec.
Marsikdo si je oddahnil, ko so delavci Cestnega podjetja Ptuj na najbolj uničenem delu regionalne ceste med Destrnikom in Trnovsko vasjo postavili polovično zaporo in se lotili obnove.
Novoustanovljena Družba za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP), na katero je država med drugim prenesla tudi odločanje o terminih in pogostosti avtobusnih voženj, še vedno doživlja porodne krče, ki pa bolijo zlasti njihove uporabnike.
V Majšperku so se pretekli teden zbrali občani, predstavniki društev in šole ter razvili živahno razpravo okrog prometne strategije.
Na dogodku Heavy Rescue Slovenia, ki je potekal že desetič, je od petka do nedelje na Rudniku v Ljubljani potekalo največje usposabljanje gasilcev in prvih posredovalcev s področja tehničnega reševanja ob prometnih nesrečah v tem delu Evrope. Usposabljalo se je okoli 750 poklicnih in prostovoljnih gasilk in gasilcev iz različnih področij in držav. Odvijala so se tudi tekmovanja gasilskih dvojic, gasilski sejem z novostmi proizvajalcev na tem področju, pod okriljem Zavarovalnice Triglav pa simpozij za gasilce ter prikaz delovanja in gašenja tovornih vozil na električni in alternativni pogon.
Medtem ko se delovni stroji na novi glavni cesti med Markovci in Ormožem počasi zaganjajo, ostaja odprto vprašanje, kje bo Slovenija na svoje cestno omrežje priključila novozgrajeno magistralno cesto, ki prihaja s hrvaške strani. Bo to Ormož ali morebiti Zavrč?
Kidričevski svetniki so na septembrski seji med drugim govorili o prometni varnosti, potrdili so višje cene za varstvo otrok v Vrtcu Cirkovce in projekte, s katerimi bodo kandidirali za evropska sredstva.
Občutna sprememba vremena in temperatur v zadnjih nekaj dneh nas je iz kratkih rokavov prisilila v nošenje jaken, občasno celo bund. Temu, da smo en teden potrebovali klime za hlajenje, drugi teden pa za kurjavo, so se hitro morali prilagoditi tudi v občinskem podjetju Javne službe Ptuj.