
Bevkova ne bo slepa ulica
Mestna svetnica Lina Habjanič je predlagala, da bi Bevkova ulica, ki je vzporedna s Potrčevo, nanjo pa lahko s Potrčeve zavijemo pri gostilni Krona in gostilni Raj, postala slepa ulica. Zaprli bi jo pri Kroni.
Vir: Prometno-informacijski center za državne ceste
Na dolenjski avtocesti bodo ta teden popolne zapore med razcepom Malence in priključkom Šmarje-Sap, dela v predorih:
- danes ponoči med 22. in 4.30 proti Novemu mestu;
- v noči na četrtek med 22. in 4.30 pa proti Ljubljani.
Na razcepu Zadobrova:
- zaprt je uvoz iz Industrijske cone Moste proti Novim Jaršam,
- iz smeri Malenc proti Novim Jaršam je zaprt vozni pas,
- iz smeri Novih Jarš proti Domžalam je zaprt vozni pas.
Na štajerski avtocesti med priključkoma Dramlje in Slovenske Konjice v obe smeri promet poteka po enem voznem pasu. Zaprt je uvoz Slovenske Konjice proti Ljubljani.
Na gorenjski avtocesti sta na priključku Šentvid zaprta uvoz s Celovške ceste proti Kosezam ter izvoz iz smeri Kosez na Celovško cesto. Več.
Ostale ceste:
- Regionalna cesta Krajna vas - Dutovlje bo v Dutovljah zaprta do 29. julija.
- Cesta Šmartno ob Dreti - Volog bo zaprta predvidoma do 30. julija do 19. ure.
- Regionalna cesta Škocjan - Dobruška vas bo zaprta v Dobruški vasi predvidoma do 1. avgusta.
- Regionalna cesta Križaj - Čatež ob Savi bo v Krški vasi zaprta predvidoma do 1. avgusta.
- Cesta Podpeč - Brezovica, v Vnanjih Goricah bo zaprta do 31. avgusta.
- Med Pertočo in Fikšinci bo popolna zapora predvidoma do 15. oktobra.
Več o delovnih zaporah v prometni napovedi.
Tovorna vozila
Do 7. septembra bo veljala omejitev prometa tovornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 7,5 t v času turistične sezone:
- ob sobotah od 8. do 13. ure ter na primorskih avtocestah in ostalih cestah na Primorskem pa od 6. do 16. ure;
- ob nedeljah in praznikih med 8. in 22. uro.
Mestna svetnica Lina Habjanič je predlagala, da bi Bevkova ulica, ki je vzporedna s Potrčevo, nanjo pa lahko s Potrčeve zavijemo pri gostilni Krona in gostilni Raj, postala slepa ulica. Zaprli bi jo pri Kroni.
Celostno prometno strategijo, ki so jo zadnja leta izdelovali za naše občine, ima po novem tudi občina Juršinci. Načrtov, predvsem pa želja, kako bi iz avtov na kolesa in pločnike zvabili več občanov, jim ne manjka, vendar glede na gričevnat teren občine. Kot je na zadnji seji pripomnila občinska svetnica Polona Berlak, večjih sprememb potovalnih navad tako kmalu v tej občini ni pričakovati. Razen, če bodo imeli vsi električna kolesa, je pripomnila svetnica.
Večina otrok se ponosno in zagnano pripravlja na kolesarski izpit, ki jim predstavlja eno izmed prelomnic na poti do samostojnosti.
Začela so se dela na petkilometrskem odseku državne ceste med Pragerskim in Hajdino, natančneje na obvoznici Pragersko. Promet je urejen izmenično enosmerno, s semaforji. Polovična zapora ceste je predvidena do 6. julija, ker pa gre za enega bolj obremenjenih cestnih odsekov, je pričakovati zastoje.
Zadnje informacije, ki so jih pred tednom dni dobili na Direkciji za infrastrukturo RS (Direkcija), so za občino Juršinci spodbudne. »Za zdaj imamo odkljukano vse,« je poudaril župan Robert Horvat.
Težavam s cestami v manjših občinah ni nikoli videti konca. Ena bolj perečih in potrebnih obnov je dobrega pol kilometra dolga povezovalna cesta med Gomilo in Svetim Jurijem ob Ščavnici. Po zadnjih informacijah naj bi jo začeli urejati letos, dela so ocenjena na 80.000 evrov.
Projekt obnove Ormoške ceste na Ptuju in glavne ceste skozi Spuhljo se sicer premika, a zanj bo treba v državnem proračunu zagotoviti še denar – predvidoma devet milijonov evrov.
Občina Videm je prepredena s približno 300 kilometri kategoriziranih cest; če želijo na 30 let modernizirati ceste, je matematika enostavna.
Sanacija ceste na Gomili je v teku. Rok za zaključek je 15. maj, izbrani izvajalec pa naj bi dela opravil še prej.
Krajani Budine in Spuhlje so spomladi 2018 oblikovali civilno iniciativno, ki si prizadeva za izgradnjo ptujske obvoznice in ureditev vzdržnega stanja prometa na Ormoški cesti. V civilni iniciativi so nad aktualnim stanjem izrazito nezadovoljni, saj se na Ptuju dejansko ni rešilo nič in se še naprej dušijo v prometu.
Po ponavljajočih se okvarah semaforjev na Potrčevi cesti so se lani v Mestni občini in Javnih službah Ptuj odločili za nabavo novih. Kupili so jih pri podjetju Traf signal iz Zagreba, ki je skupaj s sodelavci Javnih služb poskrbelo tudi za njihovo montažo.
V Brunšvik so že prispeli prvi gradbeni stroji, s čimer se je začela dolgo pričakovana rekonstrukcija regionalne ceste. Projekt bo trajal približno eno leto.
Predvidoma maja letos bodo na Spodnji Hajdini pred gasilskim domom gradili novo krožišče.
Če bodo mestni svetniki v ponedeljek potrdili odlok, se bo način izdajanja glob za neplačevanje parkirnine v modri coni nekoliko spremenil. Namesto globe 40 evrov (ali 20, če plačate v osmih dneh) bo po novem treba plačati le „opozorilnih“ osem evrov, kolikor znaša celodnevna parkirnina na območju modre cone.
Potovanja po evropskih cestah niso le priložnost za odkrivanje novih krajev, temveč tudi finančni izziv za voznike.
Mnogi vozniki se še spomnijo dolgih kolon in upočasnjenega prometa pred delno zaporo avtoceste proti Mariboru in Slovenski Bistrici v lanskem letu, ko so na tem odseku potekala obnovitvena dela.
S toplim pomladnim vremenom bo v prometu iz dneva v dan več kolesarjev. V Spodnjem Podravju imajo kolesarji na voljo 40 kilometrov na novo urejenih kolesarskih poti, ki so jih občine zgradile s pomočjo evropskih sredstev.
Mestni svetnik Milan Klemenc je na vodstvo Mestne občine (MO) Ptuj in koncesionarja, ki upravlja občinska parkirišča, Javne službe Ptuj, posredoval pobudo o ureditvi tako imenovanih pametnih parkirišč.
Ko je Družba za upravljanje javnega potniškega prometa lani reorganizirala avtobusne linije na državnih cestah, je spremembe na linijah mestnega prometa uvedla tudi Mestna občina (MO) Ptuj.
Po dolgih letih čakanja ter številnih opozorilih in zahtevah domačinov se bo najverjetneje še ta mesec začela rekonstrukcija ceste skozi naselje Brunšvik. Direkcija RS za infrastrukturo je za izvajalca del izbrala Cestno podjetje Ptuj. Ker gre za regionalno cesto, sta njeno vzdrževanje in morebitna sanacija v domeni države.