
Ormož, Gorišnica, Markovci: Gradnja nove ceste vse bližje
Edina dvopasovnica v državi, ki bo cestninska. Gradnja ocenjena na 50 milijonov evrov.
Edina dvopasovnica v državi, ki bo cestninska. Gradnja ocenjena na 50 milijonov evrov.
Konec junija je tudi v praksi zaživel projekt Prostofer, ki omogoča brezplačne prevoze občanom Markovcev. A izkupiček opravljenih prevozov je za zdaj skromen. Do sredine septembra je to storitev uporabilo le 13 občanov oz. je bilo izvedenih 26 prevozov. Če mesečno občina za avtomobil in klicni center nameni okrog 700 evrov, to pomeni, da je občina za prevoz enega uporabnika namenila dobrih 50 evrov.
»Polagam vam na srce: zaradi majhne neumnosti in trenutka nepazljivosti si ne splača komplicirati življenja. Energijo, ki sem jo sam porabil za proces rehabilitacije, je bolj smiselno porabiti drugje, na primer v športu,« so besede, ki jih je mladim na predstavitvi svoje življenjske izkušnje namenil Žiga Breznik. Pri 20 letih je doživel hudo prometno nesrečo, v kateri je utrpel poškodbo hrbtenjače.
Konec decembra bo predvidoma zaključena izgradnja krožišča pri gostišču Maja na Zgornji Hajdini. Investicija, vredna okrog 304.000 evrov, teče po planu.
Most čez potok Ložnica na najbolj obremenjeni prometnici v občini, to je med krajema Pečke–Slovenska Bistrica, je nevaren in se lahko ob neupoštevanju omejitev glede največje dovoljene obremenitve zruši, so Občino Makole opozorili na Zavodu za gradbeništvo Slovenije.
Ptujska občina se že več let pridružuje dogodkom ob Evropskem tednu mobilnosti. Tudi letos so organizirali aktivnosti, s katerimi spodbujajo okolju čistejše načine prevoza. Ker so mladi naša prihodnost, je glavnina dogodkov namenjena otrokom.
Gradnja kolesarskih stez, dejansko edini regijski projekt, ki so ga občine Spodnjega Podravja načrtovale, da bi zanj pridobile evropska sredstva, se krha. To pomeni, da bi lahko večina občin Spodnjega Podravja v tej finančni perspektivi ostala brez evropskega denarja, razen nekaj drobnih ficljev iz skromnejših programov za razvoj podeželja, na primer LAS.
Podatki o prometnovarnostnih razmerah na območju mestne občine (MO) Ptuj so sicer ugodni, a na prometni infrastrukturi je še veliko pomanjkljivosti, ki bi jih bilo nujno odpraviti. O tej temi so se na seji pred tednom dni ponovno razgovorili člani Sveta za preventivo in vzojo v cestnem prometu (SPVCP) MO Ptuj.
V občini Cirkulane so se nedavno veselili novih metrov asfalta. S slavnostnim dogodkom so zaznamovali odprtje obnovljene ceste v Brezovcu, ob kateri so utrdili tudi brežine.
Silovita neurja, brez katerih več ne mine poletje, za seboj marsikje pustijo uničujoče posledice. Zadnji avgustovski konec tedna sta orkanski veter in toča lomastila po vsej Sloveniji. Skorajda ni bilo kraja, kjer ne bi čutili posledic. Vreme postaja vse bolj nepredvidljivo. Čeprav vremenoslovci dokaj dobro napovedujejo vremenske razmere, pa se tudi zgodi, da se nevihta v razgretem poletnem popoldnevu zna prikrasti popolnoma nepričakovano, dobesedno od nikoder.
Zaradi statičnih težav pesniškega mostu v Juršincih bo treba najti varno in cenovno sprejemljivo alternativo za kolesarje.
V občini Cirkulane se je nedavno zgodila huda prometna nesreča, ko je voznik osebnega vozila zapeljal predaleč na bankino ob cesti. Vozilo je zdrsnilo po klancu navzdol in se preobračalo. Hudo ranjenega voznika je ekipa nujne medicinske pomoči odpeljala s helikopterjem.
Cestninski nadzorniki so v nedeljo popoldne na podravski avtocesti pri Zaklu ustavili 64-letno državljanko Avstrije, ker na avtomobilu ni imela vinjete.
Čeprav se župani Spodnjega Podravja kar nekaj časa niso srečevali, tudi september ni prinesel kakšnih pomembnejših dogovorov. Edina skupna tema, ki so jo obravnavali, je ponudba podjetja Cestel za tehtanje pretežkih vozil. Kot kaže, bo kar nekaj občin pristopilo k temu in na ta način skušalo pretežkim tovornim vozilom preprečiti nadaljnje uničevanje občinskih cest. Zagrožene globe za kršitelje so zelo visoke, prav tako pa tudi najem tehtnice: 512 evrov za osem ur ali 319 evrov plus davek za štiri ure najema tehtnice in enega zaposlenega.
Tudi po množici sestankov kompromisne rešitve, ki je pogoj, da se bo lahko začela gradnja garažnega platoja v Ulici heroja Lacka, ni na vidiku. Konec avgusta so se ponovno srečali predstavniki ptujske občine, občinskega podjetja Javne službe Ptuj in Zavoda za varstvo kulturne dediščine RS (ZVKDS), a stališč niso zbližali. Zavod namreč vztraja, da se lahko gradi le podzemna garažna hiša, kar pa bi investicijo bojda zelo podražilo.
Podrta drevesa, vejevje, odpadki …
Zadnji dnevi šolskih počitnic so bili infarktni, še posebej za izvajalce šolskih prevozov. Vse do zadnjega ni bilo znano, katere omejitve v povezavi s covidom-19 bodo veljale za šolske prevoznike in posledično koliko avtobusov bo potrebnih za posamezno linijo. V molk glede šolskih prevozov so se ovile tudi občine, ki so plačnice šolskih prevozov.
K varni uporabi kmetijske mehanizacije seveda sodi tudi ustrezna skrb za njeno tehnično brezhibnost, skladnost, pa tudi tehnične preglede in registracijo.
Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) je v začetku leta objavila razpis za izvajalca del za gradnjo kidričevske obvoznice. Razpisnega postopka niso pravnomočno končali, saj se je eden izmed neizbranih ponudnikov (GP Krk iz Hrvaške) pritožil na Državno revizijsko komisijo.
Danes se v šolske klopi vračajo šolarji, posledično se zanje povečuje tudi varnostno tveganje v cestnem prometu. Prav temu segmentu je posvečen vsakoletni posvet ravnateljev, sveta za preventivo v cestnem prometu, predstavnikov občine ter drugih odgovornih za varnost otrok ob začetku šolskega leta, ki ga izvedejo na Mestni občini Ptuj. Kot so ugotovili, je kljub nekoliko boljšemu stanju kot lani nevarnosti na cesti za otroke še vedno preveč. Najhuje je v četrtnih skupnostih Grajena, Rogoznica in Spuhlja. Skrb vzbujajoče pa je zlasti dejstvo, da marsikje rešitev za največje težave ni na vidiku.