
Ptuj: V načrtu prenova Dravske ulice
V centru Ptuja je marsikatera cesta v izredno slabem stanju, prepotrebnih investicij je ogromno. Med njimi je tudi Dravska ulica, ki bo naslednje leto končno na vrsti za sanacijo.
V centru Ptuja je marsikatera cesta v izredno slabem stanju, prepotrebnih investicij je ogromno. Med njimi je tudi Dravska ulica, ki bo naslednje leto končno na vrsti za sanacijo.
Za seznam modelov avtomobilov, pri katerih najpogosteje odkrijejo prevaro s prevrtenim števcem, je podjetje CarVertical analiziralo več kot 700.000 poročil (med novembrom 2020 in novembrom 2021) o zgodovini rabljenih avtomobilov.
Občina Ptuj je v petek podpisala pogodbo z Javnimi službami Ptuj za izvedbo kolesarske povezave z občino Juršinci. Izvajalec mora dela v skladu s pogodbenimi roki končati do 31. marca 2023. Skupna vrednost projekta znaša 2,991 milijona evrov (z DDV), od tega je vrednost gradbene pogodbe 2, 671 milijona evrov.
Na Ormoškem opažajo, da so gospodinjstva v času epidemije pridelala več odpadkov, ljudje (še vedno) na veliko smetijo na ekoloških otokih, v zbirnem centru Dobrava pa se spopadajo z gorami kosovnih odpadkov.
Eno najpomembnejših vpadnic v središče Ptuja bodo prihodnje leto uredili. Gre za križišče pri stavbi Upravne enote, v njegovo sanacijo pa bodo vložili skoraj pol milijona evrov. Trenutno stanje mestu nikakor ni v ponos, plastika, ki ločujejo cestišče od parkirišča, ni ravno najlepši estetski element, sporna pa je tudi varnost. Trenutna ureditev voznike dobesedno sili v kršitev cestnoprometnih predpisov.
Pred dnevi se je na Ptuju mudila medresorska delovna skupina za iskanje rešitev o vprašanju ptujske obvoznice. Med drugim so izvedli sestanek na terenu in šli na ogled ene od možnih tras obvoznice, to je severne S5.
V zadnjih letih stanovanjske hiše v Žabjaku rastejo kot gobe po dežju. Naselje se izrazito in očitno širi, tam bodo gradili tudi novo enoto Doma upokojencev Ptuj. Povečanju stanovanjskih kapacitet in sočasno prometa v tem delu mesta pa bo morala slediti primerna ureditev cestne infrastrukture. Ker gre za regionalno cesto, je občina Direkcijo za infrastrukturo (DRSI) že pozvala, naj pri projektiranju Slovenskogoriške ceste upoštevajo nove okoliščine ter varno in ustrezno uredijo križišče s Svržnjakovo ulico.
V centru Svetega Tomaža so te dni zabrneli gradbeni stroji. Poteka namreč težko pričakovana celovita obnova regionalne ceste z izgradnjo pločnika.
Župani desetih slovenjegoriških občin so pred dnevi v Centru Slovenskih goric v Lenartu z infrastrukturnim ministrom Jernejem Vrtovcem podpisali pogodbe za izgradnjo kolesarskih poti.
Dolgemu čakanju na cesto Ptuj–Ormož ni videti konca. Za zdaj je zgrajen le viadukt Sejanca, ki je speljan tako rekoč na polje. Zapleta se celo pri odseku od Ormoža do Gorišnice, za katerega je bilo pridobljeno gradbeno dovoljenje že leta 2007 in bi ga skupaj z drugim odsekom do Markovcev morali začeti graditi letos.
Nadaljevanje urejanja Ulice 5. prekomorske, prepotrebna sanacija Dravske ulice, preplastitev številnih občinskih cest po vsej občini, vse to in še marsikaj drugega je v planu za naslednje leto. Občina se sistematično in postopno loteva izboljšanja stanja na občinskih cestah, skupaj z državo in sredstvi EU pa tudi na državnih. Dela je veliko. Na Ptuju je kar 221.000 metrov cest, številne so dotrajane in potrebne obnove.
V občini Juršinci imajo 70 kilometrov cest, v letošnjem letu so obnovili odseke v skupni dolžini tri kilometre.
Na zadnji seji Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (SPVCP) mestne občine (MO) Ptuj so ugotavljali, da se je varnost kolesarjev v cestnem prometu na območju ptujske občine letos poslabšala. Zgodila se je prometna nesreča, ki je zahtevala življenje kolesarke, ki je trčila v avtobus.
Obnova ceste na Vičavi, ki je bila končana pred kratkim, je številne voznike spodbudila k razmišljanju o morebitni boljši ureditvi prometa na tej relaciji. Pojavili so se predlogi za boljšo pretočnost prometa območja pod gradom. Med drugim, da bi namesto križišč na Maistrovi cesti uredili dve krožišči. A s tega očitno zaenkrat ne bo nič ...
V Halozah marsikdo zaradi različnih vzrokov (starosti, bolezni, ekonomske šibkosti …) ne more voziti avtomobila oz. si ga ne more privoščiti, zato je njegova mobilnost odvisna od javnega prevoza. Ker so se v zadnjih letih avtobusne linije ukinjale, je vedno težje priti do večjih mestnih središč. Gre za skupine ljudi (dijaki, starostniki), ki so z vidika mobilnosti diskriminirani, kar posledično povečuje ekonomske in družbene razlike med prebivalci. Prav zato po mnenju strokovnjakov dostopnost do javnega prevoza preprečuje mobilnostno diskriminacijo.
Tudi v občini Sveti Tomaž se soočajo z nevarnimi in motečimi drevesi in vejevjem, ki segajo na cestišče in slabšajo prometno varnost. Stanje pa bi v prihodnje še lahko poslabšale snežne padavine, zato lastnike naprošajo za odstranitev teh vej.
Občine vedno znova upajo na milo zimo in s tem povezane čim nižje stroške zimske službe. Vse tri ormoške občine imajo za to sezono za čiščenje in posipavanje lokalnih cest in javnih poti ter pločnikov skupno planiranih nekaj več kot 320.000 evrov.
Prehod čez železniško progo na Pragerskem bo naslednji dve leti zaprt zaradi obsežnih gradbenih del na železniški infrastrukturi. Med drugim bodo pod progo zgradili podvoz.
Občina Podlehnik je letos izvedla več investicij za izboljšanje prometne varnosti. Zgradili so nekaj sto metrov pločnikov, zarisali prehode za pešce, središče občine pa je invalidom prijaznejše.
Na gradbišču kidričevske obvoznice so minuli konec tedna izvedli zahtevni gradbeni poseg, pod železniško progo so vstavili že zgrajeni podvoz. Izvajalci so bili s časom omejeni, saj so odstranili del železniške proge, ki služi Talumu in jo je bilo treba do ponedeljka sestaviti nazaj.