Sv. Trojica: Maja začetek sanacije plazu na Griču
Križišče na Griču že dolga leta predstavlja kritično prometno točko, ki je bila vzrok za številne prometne nesreče.
Križišče na Griču že dolga leta predstavlja kritično prometno točko, ki je bila vzrok za številne prometne nesreče.
Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) ima na glavni cesti med Dornavo proti Žamencem in Polenšaku namen zgraditi nov most. Na razpis za izvajalca del se je prijavil en sam ponudnik, poslovna skupina GIC iz Rogaške Slatine.
Agencija RS za okolje (Arso) je za pomoč pri prilagajanju podnebnim spremembam pripravila atlas podnebnih projekcij za Slovenijo do leta 2100. Ta vsebuje 2248 grafičnih prikazov za različne meteorološke, hidrološke in agrometeorološke spremenljivke.
V Občini Sveti Andraž so konec lanskega leta začeli gradnjo kolesarskih poti, ki jo bodo povezale na eni strani z občino Trnovska vas čez Pesniško dolino in na drugi strani z občinami Cerkvenjak, Sveta Trojica in Lenart.
Gradnja kidričevske obvoznice teče po načrtu, v okviru predvidenih časovnih rokov in pogodbene vrednosti (8,9 milijona evrov). Glavna izvajalca del sta podjetji Trgograd in GP Krk, pri gradnji sodeluje vrsta podizvajalcev.
Za ureditev krožišča pri minoritskem samostanu je država doslej odštela precej denarja, trenutni sistem pa še vedno ni optimalen. Intervencijska vozila, tudi na nujni vožnji, imajo veliko težav predvsem iz smeri Osojnikove proti Ormoški (podvozu), mostu in Dravski ulici. Plastični robniki na vozišču namreč onemogočajo reševalcem in drugim na nujni vožnji prehitevanje drugih vozil. V Zdravstvenem domu Ptuj opozarjajo, da je treba to upoštevati pri projektiranju fiksnega krožišča.
Občina Ormož namerava letos za izboljšanje cestne infrastrukture nameniti kar dobra dva milijona evrov, pri čemer računajo na zajeten del sredstev Elesa zaradi poškodovanja cest. V planu imajo obnovo 23 cestnih odsekov v skupni dolžini okoli 11,6 km. Zaradi vse višjih cen gradbenih storitev in zasedenosti izvajalcev pa se že sedaj postavlja vprašanje, koliko cest od načrtovanih bo dejansko obnovljenih.
Na račun nastajajočega krožišča pri Hoferju v Ormožu je slišati kritike avtoprevoznikov, ki se bojijo, da bodo imeli težave pri izvozu večjih vozil.
Zaradi ukrepov, povezanih z zajezitvijo koronavirusa, ptujski mestni avtobus več kot leto dni ni vozil. Julija lani je Ptujčane razveselila novica, da se vrača na naše ceste, a dobrega pol leta kasneje se s slabšanjem epidemioloških ukrepov zaostrujejo tudi pogoji za uporabo javnega potniškega prometa. Od minulega tedna tudi za vožnjo na mestnem avtobusu veljajo spremenjena pravila.
Čeprav so v civilni iniciativi (CI), ki si prizadeva za izgradnjo ptujske obvoznice, veseli rešitev glede obnove Ormoške ceste, so po drugi strani še vedno nezadovoljni zaradi možnosti navezave nove glavne ceste Ormož–Markovci na regionalno cesto Zavrč–Ptuj, ki pelje skozi Markovce, Spuhljo in Budino.
Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI) so povedali, da o izbiri koncesionarja, ki bo skrbel za vzdrževanje državnih cest na območju Spodnjega Podravja, še niso odločili.
Leto 2021 je bilo sorazmerno toplo. Bilo je sicer hladnejše od nekaj zadnjih let, hkrati pa približno 0,7 stopinje Celzija toplejše od dolgoletnega povprečja v obdobju 1981-2010. To pomeni, da je bilo v zadnjih 60 letih lansko leto 17. najtoplejše leto, je povedal klimatolog z Agencije RS za okolje Gregor Vertačnik. Prineslo je nekaj rekordov, kar velja tudi za prvi letošnji dan.
Dostop na peš most oz. stopnišče ob gostišču Ribič je že dalj časa potrebno sanacije. Nekaj ploščic je polomljenih, dodatno nevarnost pa predstavlja dejstvo, da pešcem po njih drsi.
V ZŠAM Ptuj so se v preteklem letu, kljub epidemiološkim ukrepom, trudili po najboljših močeh, da so v celoti izpeljali načrtovane aktivnosti. Za leto 2021 so jih strnili v enajst točk: varovanje otrok po zaprtju šol zaradi covida-19, akcija mobitel, varovanje otrok po jesenskih in zimskih počitnicah ter ob začetku in koncu šolskega leta, aktivnosti ob Evropskem tednu mobilnosti, akcija, izobraževanje starejših voznikov motornih vozil in izvajanje prevozov starejših občanov z vozilom šoferko, ki jih člani prostovoljno izvajajo celo leto.
Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI) so izdelali projektno dokumentacijo (PZI) za obnovo Ormoške ceste. V Civilni iniciativi (CI) za izgradnjo ptujske obvoznice so povedali, da je projektant upošteval večino zahtev, za katere so si prizadevali.
»Ti kraji so prelepi, zato nikakor ne smemo dovoliti, da bi se izpraznili. Ključnega pomena za njihov razvoj je urejena cestna infrastruktura, ki omogoča lažjo mobilnost, nove priložnosti za gospodarstvo in posledično nova delovna mesta,« je ob svojem prvem obisku Zavrča izpostavil Jernej Vrtovec, minister za infrastrukturo.
Ureditev prvega izmed križišč v krožišče v mestu Ormož je v polnem teku. Promet je pričakovano oviran. Na drugi strani pa ima občina že izdelane načrte, kakšna bo ureditev obeh novih sredin krožišč.
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (SPVCP) mestne občine (MO) Ptuj se je sestal na zadnji seji v tem letu. Med drugim so govorili o podatkih prometne varnosti na območju občine v prvih 11 mesecih leta, potrdili so tudi kandidate, ki jih bodo predlagali za prejem odlikovanj Agencije za varnost prometa (AVP).
Letos je ptujska občina začela prenavljati Ulico 5. prekomorske. Za to so porabili skoraj milijon evrov občinskih sredstev. V naslednjem letu bodo prenovo nadaljevali, na novo bodo uredili odsek od OŠ Ljudski vrt do križišča s Peršonovo ulico, v dolžini 320 metrov.
Največ težav zaradi snega, ki je v noči na četrtek pobelil ceste, je bilo na severovzhodu države. Policisti so tudi na ptujsko-ormoškem območju obravnavali kar nekaj prometnih nesreč.