
Mimo Pragerskega bo še »rukalo«
Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) te dni končuje obnovo štirih kilometrov glavne ceste mimo Kidričevega proti Slovenski Bistrici. Asfaltirati so začeli pred tednom dni, predvidoma bodo končali 20. novembra.
Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) te dni končuje obnovo štirih kilometrov glavne ceste mimo Kidričevega proti Slovenski Bistrici. Asfaltirati so začeli pred tednom dni, predvidoma bodo končali 20. novembra.
Prenova Slovenskogoriške ceste je trajala precej dlje, kot je bilo sprva predvideno. Rok za dokončanje del se je z junija prestavil za več mesecev, zdaj se gradnja končno zaključuje. Razlogov za zamude je več: neurejena lastniška razmerja, dogovori s solastniki parcel, po katerih teče pločnik, nestrinjanje okrog uvozov, podražitve v gradbeništvu, težave z iskanjem kadra, zamiki tudi pri drugih projektih ...
Da bi dijakom ormoške gimnazije občutno skrajšali čas potovanja ter se izognili nepotrebnim prestopanjem, so z oktobrom uvedli dodatne avtobusne linije.
Pri vulkanizerjih te dni vlada gneča. Lastniki jeklenih konjičkov pa morajo za menjavo in nakup zimskih pnevmatik seči globlje v žep, saj so poleg nekoliko višjih storitev precej narasle tudi cene gum, tudi do 20 odstotkov.
Povprečno se v Ljubljano oz. še dlje vsak dan napoti 50.000 voznikov in voznic. Kako obremenjena je ta avtocestna žila proti prestolnici oz. zahodnemu delu države, se kaže v vsakodnevnih zastojih in kolapsih ob morebitnih prometnih nesrečah, ki so na štajerki že postale del dnevne rutine. Mnogi zato zahtevajo gradnjo tretjega pasu, drugi večjo uporabo javnega prometa, entuziasti pa kličejo po decentralizaciji Slovenije.
Kot vozniki smo pogosto nestrpni do soudeležencev v prometu. Psihologi pravijo, da vožnja mnogim med nami služi kot poligon za sproščanje frustracij, da si takrat damo duška, hupamo, mahamo z rokami, se deremo, preklinjamo. Kdo je pa tebi dal izpit, ja seveda, baba za volanom, kaj je ata s klobukom, ne gre hitreje, so samo eni od stereotipnih komentarjev. Ste jih že uporabili?
Danes zjutraj okrog 9. ure sta na avtocesti v smeri iz Ptuja proti Mariboru trčili dve tovorni vozili.
Na območju Ptuja je v teku velik in obsežen projekt izgradnje kanalizacijskega omrežja. Mnogi krajani pričakujejo, da bodo sočasno dobili tudi novo ali prenovljeno (asfaltirano) cesto, a temu še zdaleč ni tako. Na marsikaterem odseku namreč po izgradnji kanalizacije ceste po umiku delovnih strojev ostajajo razkopane in uničene.
Regionalna cesta Poljčane–Majšperk, ki jo dnevno prevozi okrog 1.167 vseh vozil, od tega težkih vozil v povprečju 36 in 10 avtobusov, je v zadnjih 15 letih doživela več lepotnih popravkov, največja investicija je bila v kraju Pečke z ureditvijo krožišča. Projektov je na območju Makol še več, vendar za zdaj časovnica še ni znana.
Izgradnja pločnika Zgornji Leskovec naj bi se zamaknila po letu 2025, ker da direkcija za infrastrukturo septembra še ni prejela vseh podpisanih pogodb lastnikov. Tudi poslanka Suzana Lep Šimenko meni, da so za zamik investicije odgovorni domačini. »Pločnik bi že letos lahko gradili, če bi si ga ljudje želeli in podpisali pogodbe z direkcijo,« je zapisala. A kot pravijo, vsaka medalja ima dve plati.
Čeprav je zakonsko določeno, kakšna sme biti višina zelenja ob cestah, živa meja pogosto onemogoča ustrezno preglednost križišč. Na ta način se povečuje možnost prometnih nesreč. Težave nastajajo tako na zasebnih nepremičninah kot občinskih in državnih.
Forminčanom, ki so se postavili po robu občini Gorišnica oz. županu Jožefu Kokotu, je uspelo. Povezali so se v civilno iniciativo in od občine zahtevali, da ponovno vzpostavi promet za vsa motorna vozila na lokalni cesti ob kanalu (Formin–Gorišnica). Gre za bližnjico, ki jo bodo lahko že kmalu spet uporabljali za vožnjo otrok v vrtec, šolo, na treninge, pa tudi obisk zdravnika, cerkve, pošte …
Na pobudo svetnikov so bili občinski redarji v lanskem letu več prisotni na cestah, na katere se vključujejo delovni stroji in traktorji neposredno z obdelovalnih kmetijskih površin. Prav tako so povečali nadzor nad parkiranjem v okolici pokopališča in dogajanjem na rekreacijskih poteh, pri čemer so pozornost usmerili na sprehajalce s psi, zbiranje mladine ter vožnjo z mopedi in motorji.
Juršinski svetniki so na seji, ki je bila zadnja v tem mandatu, predebatirali marsikaj, tudi cestno problematiko in načrte. Med drugim so odprli vprašanje cestne koncesije, pri čemer je župan Alojz Kaučič povedal, da se osem občin s Cestnim podjetjem Ptuj (CPP) dogovarja o podaljšanju koncesijske pogodbe za obdobje petih let, do 15. novembra 2027.
Štirje od sedmih prisotnih svetnikov so na zadnji občinski seji razpravljali o gradnji krožišča v Drbetincih, za katerega bi v proračunu za prihodnje leto rezervirali nekaj manj kot 140.000 evrov.
Zaradi obsežnosti projekta, zahtevnosti postopkov in časovnih omejitev za pridobitev in koriščenje evropskih sredstev za izgradnjo kolesarskih povezav na območju Slovenskih goric, ki povezuje 11 občin, so se slednje odločile projekt razdeliti na štiri dele.
Na regionalni cesti Ptuj - Ormož je v naselju Cvetkovci malo pred 16 uro popoldne prišlo do prometne nesreče, zato je bila do 18 ure popoloma zaprta v obe smeri. trenutno poteka promet izmenično enopasovno.
Policisti so minuli konec tedna na avtocesti A1, izven naselja Fram, ustavili voznika tovornjaka z naloženo hlodovino.
V ponedeljek sta v Slovenski Bistrici trčila voznik osebnega avtomobila in starejši mopedist.
»Trajnostno povezani« je slogan letošnje izvedbe Evropskega tedna mobilnosti, v katerem vsako leto sodeluje Združenje šoferjev in avtomehanikov (ZŠAM) Ptuj s svojimi aktivnostmi na območju Mestne občine (MO) Ptuj.
Trenutno
21 °C
Oblačno
sreda, 18. 6
Delno oblačno
četrtek, 19. 6
Jasno
petek, 20. 6
Delno oblačno
7-dnevni obeti