
Tornado tudi na Dravskem polju?
Lovca na nevihte M&P Rokavec sta v sredo, 19. julija, ob 15.25 na Dravskem polju v objektiv ujela tornado. Tajal je deset minut, poroča spletni portal Neurje.si.
Lovca na nevihte M&P Rokavec sta v sredo, 19. julija, ob 15.25 na Dravskem polju v objektiv ujela tornado. Tajal je deset minut, poroča spletni portal Neurje.si.
Električno vozilo Zapeljivec po središču Ptuja vozi zadnjih nekaj let. Je priljubljena oblika prevoza domačinov, namenjena predvsem starejšim in turistom, ki si na ta način lahko podrobno ogledajo mestno jedro. Anej Loboda, voznik Zapeljivca, to delo z veseljem opravlja, saj je raznoliko in razgibano. Prijetni mladenič rad pomaga vsem potnikom, starejšim s prevozom in lepo besedo, turistom s predstavitvijo mesta. Vsi trije vozniki omenjenega vozila, ki ljudi razveseljuje, navdušujejo s simpatičnostjo in pripravljenostjo pomagati.
Občina Juršinci končuje gradnjo kolesarskih stez. Asfaltirati je treba samo še priključke na novozgrajeno brv čez Pesnico. Na kolesarski stezi so že tudi zarisali talne označbe. Čeprav steza ni v celoti končana in tehnično pregledana, dejansko je gradbišče, jo kolesarji že uporabljajo.
Samo tri mesece so delovali semaforji na obnovljeni glavni cesti skozi kidričevski gozd, proti Slovenski Bistrici. Zakaj so bili pred tednom dni v temi, so pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo.
Potem ko je Direkcija za ceste (DRSI) zaradi finančnih težav ustavila že začeto gradnjo državne kolesarske poti skozi Destrnik, je investicijo znova uvrstila med svoje projekte.
Zavarovalnica Generali v sodelovanju z občinami in zavodom Varna pot že tretje leto po občinskih prometnicah riše 3D-zebre – označbe prehodov za pešce v tridimenzionalni obliki. Na Ministrstvu za infrastrukturo (MZI), ki je pripravljavec predpisov za področje prometa, ter Agenciji RS za varnost prometa (AVP) so jasni, da je tovrstna označba neveljavna, saj je brez zakonske podlage. V Spodnjem Podravju so 3D-prehod zarisali na Ptuju in pri Sv. Andražu.
V minulih dneh se je vreme ponovno razbesnelo, neurja so škodo povzročila tudi v Spodnjem Podravju. Medtem ko so jo v torek kraji v regiji še dobro odnesli, je bila sredina nevihta bistveno močnejša.
Medtem ko Slovenija 25 let ni sposobna zgraditi 30 kilometrov ceste od meje s Hrvaško z navezavo na avtocesto (najprej je bila to Slovenska Bistrica, danes Ptuj), sosedje Hrvati s svetlobno hitrostjo pripravljajo projekt za 12-krat daljšo magistralno cesto med slovensko in srbsko mejo, za katero imajo po navedbi Ministrstva za infrastrukturo (MZI) v večini že izdelano projektno dokumentacijo.
Poletno vreme se je spremenilo, ljudje vendarle pomnijo, kako je bilo pred 50 ali 30 leti in kako je danes. Po spominu starejših toče v velikosti teniških žogic v Podravju in Sloveniji v preteklosti ni bilo, pa tudi ne tako ekstremnih in dolgih vročinskih valov.
Pri ptujskem nakupovalnem središču Qcenter se ob koncih tedna zbirajo avtomobilski entuziasti, ljubitelji predelanih in športnih avtomobilov. Ker možje v modrem opažajo, da nemalokrat kršijo cestnoprometne predpise, so se odločili za poostrene nadzore.
V zadnjem obdobju so bile cene goriv na Hrvaškem nekoliko nižje kot pri nas. Tudi trenutno je dizelsko gorivo cenejše za približno 15 centov na liter. To je razlog, da nekateri rezervoar pred odhodom na dopust napolnijo preko meje. Cene na Hrvaškem regulira država, zato bi morale biti na vseh bencinskih servisih enake, ne glede na to, ali so ob avtocesti ali ne. Nekatera podjetja oz. bencinski servisipa uporabljajo manevre, zaradi katerih se lahko zgodi, da boste vseeno plačali več kot doma in nikakor ne privarčevali, kot ste morda načrtovali.
Podravska avtocesta je pomembna prometnica, ki je najbolj obremenjena poleti, ko na desettisoče avtomobilov in še nekajkrat toliko potnikov dnevno migrira od severa proti hrvaškemu morju. Med njimi so tudi številni avtodomarji, ki bi morali biti 'tarča' haloških ponudnikov, je prepričan Rok Vizovišek, odgovorni urednik revije Avto-Dom. »Z dobro ponudbo lahko ustavite marsikoga,« je dejal in nadaljeval: »Nobena stvar pa ni dana od boga, za vsako se je treba potruditi.«
V četrtni skupnosti Ljudski vrt je bilo na območju urejanja cestne infrastrukture v zadnjih letih izvedenih kar nekaj investicij. Pretekli teden se je začela še ena: urejanje odseka od Volkmerjeve ceste do Mestnega Vrha. Investicija je vredna dober milijon evrov. Ne vključuje pa ureditve montažnega krožišča.
Težnje po zapiranju starega mestnega jedra za promet so razumljive, praviloma tudi smiselne, k temu stremi večina mest, morale pa bi biti tesno povezane zzagotavljanjem primernih parkirnih mest v bližini središč. V nasprotnem primeru se središča mest vse bolj praznijo. Prav tega scenarija si na Ptuju ne želijo, zato si prizadevajo to preprečiti in čim prej zgraditi garažno hišo. To nameravajo urediti v Ulici heroja Lacka. Preverili smo, koliko parkirnih mest sploh imamo na voljo trenutno in kakšne so alternative. Smo morda le »razvajeni« in se želimo do vsake lokacije pripeljati neposredno pred vhod?
Cenik oddajanja šolskih telovadnic ptujskih osnovnih šol se spreminja. Nazadnje so dvignili cene pred tremi leti, zdaj so jih zaradi inflacije ponovno spremenili. Najbolj občuten je dvig v primeru najema telovadnice OŠ Ljudski vrt, kjer za komercialni namen zaračunajo 900 evrov (do 8 ur), kar je 100 evrov več kot doslej.
Čeprav vožnja z mopedi skozi središče Ptuja sploh ni dovoljena, je to zelo pogosta praksa. Zadnje čase to obliko prevoza uporablja veliko mladih, a žal pogosto neustrezno: brez čelade, prehitro, neupoštevaje prometne predpise, tudi po trije na enem vozilu... Redarji so jih vzeli pod drobnogled, kršitve pa ugotavljajo tudi pri kolesarjih in voznikih lahkih motornih vozil.
Ne mine dan, da se najbolj obremenjene ceste ne bi dušile v prometu. V turistični sezoni je pločevine na slovenskih cestah še več kot izven nje. Zastoji so stalnica, vozniki, ki so redno na poti, pa že tudi konkretno naveličani in utrujeni zaradi neurejenega stanja in neobetavnih načrtov.
Na območju občine Kidričevo so medobčinski redarji prisotni vsaj enkrat ali dvakrat tedensko. Poleg aktivnosti na področju prometa so se lani posvetili varovanju javnega reda in miru ter zmanjšanju števila kršitev, povezanih z vodenjem psov na povodcih in pobiranjem iztrebkov.
Na zadnji šolski dan se je sestal tudi Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu MO Ptuj. Osredotočili so se na podatke oz. stanje prometne varnosti v obdobju prvih petih mesecev na območju MO Ptuj, ki je nekoliko boljše kot v enakem obdobju preteklega leta, s poudarkom na udeležbi otrok v prometnih nesrečah ter prometni varnosti otrok in mladostnikov v času poletnih počitnic.
Policisti PPP Maribor so danes opravljali nadzor prometa z vozilom z vgrajenim videonadzornim sistemom Provida 2000 na avtocesti A4 na relaciji Zlatoličje – Slivnica, na odseku, kjer je omejitev hitrosti 130 km/h.