»Hvala vsem za reklamo, tudi negativno«
V družbi Radio-Tednik Ptuj, ki je prevzela vajeti organizacije letošnjega komercialnega dela Kurentovanja, smo z opravljenim delom in rezultati več kot zadovoljni. Prav vsi dogodki v karnevalski dvorani so bili razprodani, kar doslej ni uspelo še nobenemu organizatorju. Prav tako izjemno pomembno je, da je bilo z organizacijskega vidika vse izpeljano odlično. Kljub množici koncertov in skoraj 20.000 obiskovalcem ni bilo (večjih) incidentov, varnostnih ali zdravstvenih težav. Vino je bilo dobro, vsi obiskovalci so obdržali jakne in dobili klobase ...

"Rezultati so izjemni, govorimo lahko samo v presežnikih. Veliko več sladkih kot grenkih skrbi, dvorana je bila docela razprodana ves čas, kar doslej ni uspelo še nikomur. S tem so nam obiskovalci izkazali največji možen poklon, kar smo sprejeli kot najlepše darilo. Karnevalsko dvorano smo postavili na zemljevid Slovenije in regije kot še nihče doslej!"
Jalovo metanje polen pod noge
Domen Hren je jasen: »V ta projekt je vloženega toliko dela, da si metanja polen pod noge enostavno ne zaslužimo. Glede na izkušnje letošnjega leta z nekaterimi mediji naslednje leto sploh ne bomo več sodelovali oziroma jim ne bomo dovolili poročanja iz dvorane, ker so Kurentovanju delali izjemno negativno reklamo. Kurentovanje še zdaleč ni le Ceca in špricar, smo pa se iz tega veliko naučili." Pri tem Hren s prstom kaže predvsem na RTV Slovenija oziroma posamezne urednike in novinarje.
Številni zaposleni javne medijske hiše so se celo sami distancirali od takšnega načina poročanja.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se