
Draženci: Avstrijec ponoči z 231,8 km/h po avtocesti
Policisti Postaje prometne policije Maribor so včeraj, 17. aprila, na avtocesti Draženci – Slivnica opravljali nadzor prometa z vozilom z vgrajenim video-nadzornim sistemom Provida.
Policisti Postaje prometne policije Maribor so včeraj, 17. aprila, na avtocesti Draženci – Slivnica opravljali nadzor prometa z vozilom z vgrajenim video-nadzornim sistemom Provida.
V ponedeljek zvečer okrog pol sedem ure se je na Potrčevi cesti na Ptuju v bližini stanovanjske hiše Potrčeva cesta 63 zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena dva kolesarja.
Danes zjutraj je prišlo do težke prometne nesreče med dvema tovornjakoma na avtocesti A1, med cestninsko postajo Dobrenje in Šentiljem, v smeri proti Šentilju. Avtocesta je za ves promet še vedno zaprta.
Kar nekaj zanimivih predlogov, kako izboljšati stanje na področju prometa na Ptuju, je zapisanih v Celostni prometni strategiji. Večina jih je sicer dolgoročnih in so odvisni od finančnih sredstev ter ureditve cestne infrastrukture: izgradnja podvoza pri Ciril-Metodovem drevoredu, kolesarske steze, pločniki, klančine … A kot kaže, bo zaprtje starega mostu za nekaj časa vse te pomisleke postavilo v drugi plan; tudi predlog, da se v delu centra mesta uvede cona za pešce in območje mirujočega prometa.
Na nekaterih mejnih prehodih s Hrvaško so zaradi iztekajočih se velikonočnih praznikov in poostrenega nadzora na meji že nastale čakalne dobe. Daljše čakalne dobe je sicer pričakovati zlasti popoldne in proti večeru.
Minuli petek so s krajšo slovesnostjo odprli krožišče v Spodnjem Dupleku in prenovljeni odsek na državni cesti Maribor-Vurberk-Ptuj na odseku Spodnji Duplek – Dvorjane. Z rekonstrukcijo ceste in izgradnjo krožišča je povečana varnost za prav vse udeležence v prometu, je med drugim povedal Peter Gašperšič, minister za infrastrukturo, ki se je udeležil slovesnosti in tudi uradno predal cesto in krožišče v uporabo.
Danes malo po 14. uri je bila policija obveščena, da je na lokalni cesti Gorišnica - Zagojiči, blizu starega igrišča v Gorišnici, prišlo do prometne nesreče, v kateri je udeleženo eno vozilo, v njem pa je bila ukleščena voznica.
Zaradi spremenjene zakonodaje bo s 1. majem letos treba registrirati vse mopede, udeležene v prometu. Vozil, ki le stojijo v garaži, sicer ne bo treba registrirati, res pa država že razmišlja tudi o davkih za neregistrirana vozila ... Nekateri lastniki starejših mopedov so pri dokazovanju lastništva vozil pri registraciji naleteli na nenavadne težave, zato smo se pozanimali, kaj v resnici zapoveduje zakon.
»Po novem pravilniku, ki določa pogoje opravljanja izpitov za vozniška dovoljenja, bo treba prve ure vožnje opraviti na vadbeni površini oziroma poligonu, izven prometnih površin. Pravilnik naj bi v veljavo predvidoma stopil v začetku junija,« pravi Janez Meznarič iz Agencije RS za varnost prometa (AVP). Na Ptuju bo vadbene površine uredilo občinsko podjetje Javne službe (JS) Ptuj. Če tega poligona ne bi uredili, bi to pomenilo, da bi učenci ptujskih avtošol morali prve ure odvoziti na poligonu v Mariboru oziroma v kraju, ki bi bil pač čimbližje Ptuju.
Načrtovana cesta klopotcev Soviče–Dravci v občini Videm povzroča kar nekaj vroče krvi. Nekaj domačinov vztraja, da občina te ceste že dve desetletji praktično ne vzdržuje, na občini pa zagotavljajo, da v okviru svojih možnosti za to cesto skrbijo povsem enako kot za vse preostale. Je spor okoli ceste v prvi vrsti osebne narave?
V občini Markovci na veliko gradijo: poleg izgradnje kanalizacijskega omrežja in obnove vodovoda v naselju Nova vas pri Markovcih je v teku tudi izgradnja prvega izmed dveh krožišč na regionalni cesti v Markovcih, ob trgovini Tuš-Špic.
Občanom Podlehnika te dni (mesece?) ni lahko. Gradnji podravske avtoceste sta se namreč nedavno pridružila še poostren nadzor vseh potnikov na mednarodnem mejnem prehodu Gruškovje in dvomesečna popolna zapora bodoče avtocesti vzporedne regionalke, ki je v javnosti dvignila nekaj prahu.
V marcu v Podravju ni padla niti kaplja dežja, tla so se dodatno izsušila še zaradi toplih temperatur in vetra. V okolju je zaznati sušo.
Elektro avtomobile je (za zdaj) možno na Ptuju polniti le na dveh javnih polnilnih postajah: na parkirišču na Zadružnem trgu (kjer sta dve vtičnici) in pred sedežem podjetja Elektro Maribor. A kot nas je opozoril naš bralec, je za polnjenje tam treba imeti veliko sreče, saj je na mestu polnilnice zmeraj parkiran (enak) avtomobil. To so potrdili tudi na Elektru Maribor OE Ptuj in pojasnili, da naj bi bil ta tam parkiran zaradi pomanjkanja parkirnih prostorov. Neuradno je seveda razlog povsem drugačen.
V središču mesta Ormož na regionalni cesti pri gradu nastaja prvo od dveh mini krožišč. Približno 100 metrov stran (pri avtobusni postaji) bodo gradbinci podjetja Asfalti Ptuj uredili še drugo povozno krožišče. Izgradnja povoznega krožišča pri gradu pa med krajani vzbuja pomisleke, saj nameravajo obstoječi železniški prehod ukiniti, promet, ki poteka od meddržavnega mejnega prehoda skozi mesto Ormož, pa preusmeriti na novo zgrajeno ormoško vzhodno obvoznico.
Poostren nadzor in sistematično preverjanje vseh potnikov na slovenski južni meji bodo policisti začeli izvajati od petka, 7. aprila. Da bo zaradi uveljavitve uredbe EU o nadzoru nad schengensko mejo zagotovo prihajalo do daljših kolon, je izpostavil tudi generalni direktor policije Marjan Fank.
Danes je na sedežu mestne občine (MO) Ptuj potekal sestanek na temo obnove ptujskega mostu. Čeprav je bilo pričakovati pojasnila izvajalca in investitorja o napovedi 18-mesečne zapore mostu, je pred novinarje po sestanku stopil samo župan MO Ptuj Miran Senčar.
Na magistralni cesti Ptuj–Maribor v naselju Hajdoše je v teku izgradnja pločnika. Dela naj bi zaključili maja letos, ravno takrat pa bo predvidoma dokončana tudi izgradnja krožišča na povezovalni cesti z avtocesto v Dražencih.
Regionalne in glavne ceste, ki so v pristojnosti države, so v zelo slabem stanju. Pravi razlog, zakaj je tako, ve le peščica ljudi. Ali država za dejavnost vzdrževanja in investicij na državnem cestnem omrežju res namenja premalo denarja ali pa so dela opravljena površno, nestrokovno in zato od njih tudi dejansko ni pravega učinka. Pomanjkljiv je tudi nadzor nad izvajanjem dejavnosti.
„Tako, kot če ti izpit, ki si ga naredil v mestu, ne bi veljal na vasi!“ Povsem jasno je, da oseba, ki upravlja čoln, mora imeti opravljen izpit za voditelja. A čeprav zakonodaja že vrsto let na tem področju ni spremenjena, številni ne vedo, da opravljen izpit za plovbo po morju na celinskih vodah (v večini primerov) ne velja. Ker se bliža navtična sezona, smo preverili, kakšne globe lahko doletijo kršitelje, obenem pa ugotovili, da je treba biti previden tudi pri registraciji plovil, saj ni vseeno, ali se ta uporabljajo na morju ali celinskih vodah.
Trenutno
23 °C
Oblačno
torek, 17. 6
Delno oblačno
sreda, 18. 6
Delno oblačno
četrtek, 19. 6
Jasno
7-dnevni obeti