
Ptuj: Del parkirišča pri Qlandii zjutraj zaprt
Aktualno vodstvo mestne občine (MO) Ptuj si bodo občani in okoličani gotovo zapomnili tudi po omejevanju parkirnih mest v središču Ptuja ter uvedbi plačljivih parkirišč.
Aktualno vodstvo mestne občine (MO) Ptuj si bodo občani in okoličani gotovo zapomnili tudi po omejevanju parkirnih mest v središču Ptuja ter uvedbi plačljivih parkirišč.
Na cestah na območju mestne občine (MO) Ptuj je kar nekaj točk, ki za udeležence v cestnem prometu predstavljajo veliko nevarnost. Med njimi je prehod za pešce v Spuhlji, na katerem se je pred leti zgodila prometna nesreča s hudimi telesnimi poškodbami. Nedavno naj bi na tem prehodu skoraj povozilo deklico, učenko drugega razreda.
12. februarja letos se je iztekel rok za oddajo ponudb za izvajanje javnih linijskih prevozov v mestnem prometu. Nov ponudnik še ni izbran, a bo najverjetneje prevoze tudi v prihodnje opravljal dosedanji izvajalec, podjetje Arriva Štajerska. Na letni ravni za to storitev iz proračuna Mestne občine (MO) Ptuj prejmejo okrog 110.000 evrov.
Za opravljanje vozniškega izpita je z novim letom treba globlje seči v žep. Za dobrih deset evrov so se povišale cene za teoretični del, precej višje pa so cene za praktični del vozniškega izpita za posamezne kategorije. Cena vožnje za motorna kolesa (kategorija A in A2) se je skoraj potrojila in je celo dražja od tiste za avto.
Osnovni cilj postavljanja hitrostnih ovir, med katere spadajo tudi grbine oz. tako imenovani ležeči policaji, je zmanjšanje hitrosti. Pred nekaterimi se je dejansko treba ustaviti, da jih lahko normalno, vsaj približno udobno prevoziš, spet druge so izjemno nadpovprečno nizke. Zakaj takšne razlike in kdo sploh odloča o tem, kakšne hitrostne ovire se na katerem območju postavljajo?
Po zaprtju starega mostu čez reko Dravo na Ptuju, za leto in pol so ga zaprli zaradi temeljite prenove, se je prometna obremenitev Puhovega mostu več kot stoodstotno povečala.
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu mestne občine (SPVCP MO) Ptuj je nezadovoljen s stanjem prometne infrastrukture na območju občine. Lokalna skupnost je lani uspela odpraviti tri tako imenovane črne točke, medtem ko jih na seznamu ostaja nerešenih še 17.
Soljenje je za varno vožnjo v zimskih snežnih razmerah nujno, a z odvodnjavanjem vode sol pronica v zemljino, preko odvodnih jarkov pa lahko vpliva na kakovost vode ter na živalstvo in rastlinstvo. Na cestiščih nastajajo dodatne razpoke, vpliv pa je tudi na korozijo vozil.
Ne le, da je zapora dravskega mostu številne prisilila k iskanju alternativnih poti, aktivneje smo (tudi laiki) začeli razmišljati še o potrebnih prometnih izboljšavah na Ptuju. Med drugim se ponujajo nekatere rešitve preurejanja križišč v krožišča. Do junija naj bi (končno) uredili krožišči na Bregu, na Mariborski cesti, preučujeta pa se še dve možnosti, s katerima se skuša izboljšati pretočnost prometa.
Februarja je zima čisto zares potrkala na vrata dežele na južni strani Alp. Takoj po svečnici je snežna odeja pobelila griče in doline, v drugi polovici meseca so razmere čisto zimske: snežilo je več dni in noči zapored, temperature so se spustile globoko pod ledišče, do minus 20, pihal je tudi oster severni veter.
Na prvi mladinski seji občine Markovci je okoli ducat markovskih osnovnošolcev suvereno razpravljalo o prometni varnosti v tamkajšnji občini ter o načrtih v zvezi z ureditvijo kolesarskih poti. Spraševali pa so se tudi, zakaj v enem izmed novozgrajenih krožišč ni etnografskega lika »körike«.
Smeti so v podlehniški občini, kjer se še vedno borijo z nepravilnim odlaganjem odpadkov, divjimi odlagališči in izogibanjem vključevanju v organiziran sistem odvoza odpadkov, že tradicionalno vroča tema. No, tokrat so bile bolj ledena, saj so smetarska vozila zaradi zimskih razmer poškodovala makadamske ceste. Na občini že razmišljajo o možnih rešitvah težave.
Osem občin s širšega ptujskega območja je pripravilo skupni projekt za črpanje evropskih sredstev. Za potrebe dnevnih migracij (pot v službo, šolo ...) so občine oblikovale načrt za kolesarsko povezavo, severno in južno od Ptuja, dolžine blizu 63 kilometrov.
Po vremenski napovedi spletnega portala Neurje.si bo do sobote na območju vzhodne Slovenije zapadlo največ snega.
Na regionalni cesti proti Zavrču se je nekaj po 9. uri zgodila prometna nesreča, v kateri je bilo udeleženo vojaško vozilo.
Ker je vedno bolj jasno, da bo problem s parkirnimi mesti na Ptuju z leti večji in ne manjši, so se na občini lotili iskanja rešitev. Predstavili so tri potencialne možnosti.
Izvajalec del na jezu Markovci, družba RGP, bo v četrtek, 22. februarja, izvedel montažo odrov na prvem pretočnem stebru. Za potrebe montaže bo za dve uri zaprta cesta preko jezu, in sicer v med 9.00 in 11.00 uro.
V soboto dopoldne se je na Kopališki ulici v Kidričevem zgodila prometna nesreča, ko je 54-letni voznik osebnega avtomobila na prehodu za pešce trčil v 73-letno peško.
Metode tatvin osebnih avtomobilov nekoč in danes so se zelo spremenile. Medtem ko so nepridipravi osebni avtomobil nekoč ukradli tako, da so zlomili šipo ali onesposobili ključavnico in nato motor zagnali s spajanjem žic pod volanom, so danes metode njihovega dela bistveno, bistveno drugačne. Zmikavti svoje »delo« opravijo z računalniško tehniko.
Po toplem januarju so Slovenijo zajele snežne padavine in nižje temperature. Snežna odeja je na Kredarici presegla štiri metre, naše kraje pokriva približno deset cm snega. V slovenskih gorah pa je v tej zimi padel tudi snežni rekord. Decembra lani je namreč na Kredarici v 24 urah zapadlo kar 130 centimetrov snega, kar je pet centimetrov več od prejšnjega rekorda.