Ptuj, Spuhlja: Bo cesta še naprej služila kot ptujska „obvoznica“?
Krajani Budine in Spuhlje so do srede vložili pripombe na predvideni projekt obnove Ormoške ceste. Vloge s pripombami sta zbirala predsednika obeh četrtnih skupnosti (ČS) Marjan Rogina in Jure Hanc, oddati jih je bilo možno po elektronski pošti ali osebno v domu krajanov Budina in večnamenski dvorani Spuhlja.

Budinčanom in Spuhljanom je prekipelo, saj je tranzitnega prometa skozi njihovi naselji vedno več in več. Ker se je država odločila, da bo cesto obnovila, razširila, dodala kolesarske steze in pločnike, se med njimi upravičeno poraja strah, da bo cesta služila za pretok vsega prometa, ki se bo v mesto zvalil z ormoške in završke smeri. Ko bo zgrajena nova cesta od Ormoža do Markovcev, je moč predvidevati, da bo tranzita še več, usmerjen bi bil na Ormoško cesto. Domnevajo, da Ptuj ne bo dobil ne severne in ne južne obvoznice, temveč bo obvoznica kar Ormoška cesta. Zaskrbljeni so zaradi zagotavljanja prometne varnosti, hrupa in trdih delcev, ki so posledica prometa. Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI), ki bo financirala obnovo državne ceste Ptuj–Spuhlja, so pojasnili, da so pred časom začeli izvajati parcelacijski postopek oziroma odmere na terenu. Zaradi nesoglasja tangiranih občanov je 8. maja na terenu s krajani potekal sestanek. Dogovorjeno je bilo, da si lahko pri predsedniku četrtne skupnosti ogledajo projektno dokumentacijo, podajo pripombe in ko DRSI prejme pripombe, jih skupaj s projektantom preuči ter določi datum predstavitve nameravane investicije krajanom. Župan mestne občine (MO) Ptuj Miran Senčar je nastalo situacijo komentiral z besedami: „Zdi se, da se je cesta projektirala iz oddaljenih pisarn v Ljubljani, brez poznavanja dejanskega stanja na terenu. Zato je v projektu vrsta nelogičnosti, ki jih je treba in mogoče odpraviti. Zato predlagam usklajevanje med direkcijo, občino in krajani, da kritične točke projekta skupaj identificiramo in jih s smiselnimi popravki rešimo. Prizadeval si bom za tvoren dialog s krajani, podpiram njihovo samoorganiziranje v civilno iniciativo, ki lahko skupaj z MO Ptuj doseže potrebne spremembe projekta. Že več let se borimo za izgradnjo južne obvoznice, ki jo Ptuj nujno potrebuje. Organiziranje prebivalcev ob Ormoški cesti je morda prelomna točka, ko bo tudi država spoznala, da je treba dati ptujski obvoznici višjo prioriteto in sprostiti ovire za njeno izgradnjo. Od DRSI pričakujem odgovor, ki bo zagotovil rok, do kdaj bo južna obvoznica umeščena v državni prostorski načrt.“
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se