
Kidričevo: Izvajalec z dvema zahtevkoma, zato obvoznica šele naslednje leto
Gradnja kidričevske obvoznice se bo najverjetneje podražila in končala kasneje, kot je bilo načrtovano ob podpisu pogodbe z izbranimi izvajalci.
Gradnja kidričevske obvoznice se bo najverjetneje podražila in končala kasneje, kot je bilo načrtovano ob podpisu pogodbe z izbranimi izvajalci.
Poletje se ni niti še prav začelo, pa sta se nad vzhodnim delom Slovenije razbesneli že dve hudi nevihti z orkanskim vetrom, silovitimi nalivi in predvsem zelo debelo točo. V četrtek se je vreme zneslo nad koroško, savinjsko in dolenjsko regijo, kjer je padala toča velikosti jajca in tenis žogic, medtem ko sta pred dobrim tednom veter in toča klestila v Prekmurju. V Avstriji so imeli v roku enega tedna tri uničujoča neurja s točo.
Na OŠ Gorišnica je bilo maja že 22. regijsko tekmovanje Kaj veš o prometu, ki ga je letos organiziral SPVCP Gorišnica v sodelovanju z OŠ Gorišnica, s Policijsko postajo Gorišnica, z medobčinskim redarstvom SOU, ZŠAM Ptuj in Šolo vožnje Prednost.
Deževno vreme z oblico padavin zadnja leta povzroča precej skrbi Gašparičevim iz Podgorcev. Ob vsakem malo večjem nalivu oziroma močnejšem deževju se voda z brega preko ceste steka na njihovo dvorišče, ga zalije in razrije, občasno poplavlja klet stanovanjske hiše, pa tudi gospodarske objekte ob njej.
Omejitev 50 km/h v naselju je za številne voznike prevelik izziv. Redarji so lani na območju občine Makole na radar ujeli 87 voznikov s pretežko nogo, največ na cesti Pečke–Slovenska Bistrica. »Meritve izvajamo tudi letos in še vedno ugotavljamo precej kršitev,« je ob predstavitvi poročila o delovanju medobčinskega redarstva in inšpektorata dejal vodja Robert Vrečko.
Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) ima v občini Hajdina v prihodnje namen obnoviti dva odseka glavnih cest. Pri gasilskem domu, na križanju z nekdanjo podlehniško magistralko, pa bi gradili krožišče.
Učenci treh spodnjepodravskih osnovnih šol so se odlično odrezali v programu Varno na kolesu, ki ga organizira družba Butan Plin. OŠ Sveti Tomaž je slavila zmago, ptujska Olgica je zasedla drugo mesto in OŠ Ivanjkovci tretje.
Cestno podjetje Ptuj (CPP) je minuli teden na Mariborski cesti preplastilo 230 metrov dolg cestni odsek, od pošte v smeri Hajdine. Zaradi del so na mestni vpadnici, ki je prometno zelo obremenjena, nastajale dolge kolone. Promet je bil urejen enosmerno s semaforji.
Mreža javnih polnilnic za električna vozila se vse bolj širi tudi v občinah Spodnjega Podravja. Toda, kot pravijo v družbi Implera, je polnilnic na Ptuju premalo, zaradi česar že prihaja do težav. Kako zasedene so sicer polnilnice na Ptujsko-Ormoškem in koliko polnjenj je bilo lani opravljenih?
Včeraj zvečer se je na območju PP Podlehnik huje poškodoval 59-letni voznik traktorja. Klicu na pomoč so se odzvali gasilci PGD Leskovec, ki so poškodovancu nudili prvo pomoč do prihoda reševalne službe.
Prometna varnost v občini Starše je ugodna. V lanskem letu se je zgodilo 19 prometnih nesreč, kar je ena manj kot leto prej. Spodbuden podatek je tudi ta, da se nihče izmed udeležencev ni huje telesno poškodoval ali izgubil življenja. Velik korak naprej k izboljšanju prometne varnosti pa prav gotovo pripomore tudi cestna infrastruktura. Ker se ta iz leta v leto izboljšuje, so nekateri mnenja, da bi se lahko omejitev hitrosti v naseljih Zlatoličje, Starše, Rošnja in Loka v prihodnje povišala s 50 na 60 oz. 70 kilometrov na uro.
Čeprav so rekonstrukcije cest nujne za udobno in varno vožnjo, pa vendar vsaka večja dela, ki zahtevajo popolno zaporo cest, spravljajo voznike ob živce, kajti promet je takrat speljan po obvoznih, običajno ožjih cestah, na katerih zaradi gneče nato nastajajo zastoji.
Kljub mnogim poskusom ustrezne ureditve prometa na območju ptujske bolnišnice in zdravstvenega doma, je težav veliko. Od tega tedna naprej bo stanje še bolj kaotično. Začenja se namreč gradnja urgentnega centra Ptuj, kar prinaša veliko sprememb prometnega režima. Ukinja se vsaj 50 parkirnih mest, kar pomeni, da bo izzivov ogromno, a na nov režim se bomo enostavno morali privaditi.
Svetniški zbor v Juršincih je na zadnji seji kar nekaj debate namenil šolstvu. Zaradi rasti stroškov so potrjevali nove cene varstva otrok v vrtcu, govorili so o šolskih prevozih, pa tudi minusu, s katerim je šola poslovala v lanskem letu.
Nedavno smo poročali o pasteh in nevarnostih vožnje z baterijskimi skiroji. Vozilo, ki ga je od lani dovoljeno uporabljati v cestnem prometu, še zdaleč ni nedolžno prevozno sredstvo, saj lahko pride med vožnjo zaradi padca ali trka do hudih telesnih poškodb.
S prvim junijem bodo lahko vozniki, ki so že opravili izpit za avto (vozniško dovoljenje B), veliko lažje prišli še do vozniškega dovoljenja A1. Slednji velja za motorje do 125 kubičnih centimetrov oz. skuterje. Letos so namreč poslanci spremenili zakon o voznikih in poenostavili postopke za to kategorijo vozil. Do sedaj so morali kandidati za izpit A1 ne glede na že opravljene ostale kategorije skozi klasično proceduro teoretičnega in praktičnega usposabljanja skupaj z najmanj 22 urami vožnje, kar je zneslo okoli 1.000 evrov in več.
Ulica Jožefe Lacko, ki je glede na gostoto prometa bistveno preozka, je potrebna ureditve. Že v prejšnjem mandatu se je občina lotila postopkov za začetek gradbenih del. V prvi vrsti bo treba pridobiti potrebna zemljišča za razširitev. Nekatera so zasebna, druga občinska last, a jih uporabljajo krajani, ki so nanje postavili garaže, lope, nadstreške ... Možnost, da jih bodo vendarle morali odstraniti z občinske lastnine, je zelo verjetna.
Murska Sobota bo dobila državni center, kjer se bodo sile zaščite in reševanja usposabljale za primer poplav. Vseslovenski center za protipoplavno zaščito bo ob Soboškem jezeru, nasproti Expana, raztezal se bo na 18 hektarjih površin. Center bodo gradili fazno, za letos načrtujejo pridobivanje investicijske in gradbene dokumentacije, gradnjo prve faze pa v letih 2023 in 2024.
Cestno podjetje Ptuj (CPP) bo v občini Juršinci do letošnje jeseni poskrbelo za modernizacijo šest cestnih odsekov v skupni dolžini 3,7 kilometra in vrednosti 796.000 evrov.
Čeprav se je na območju PP Ptuj lani zgodilo nekaj manj prometnih nesreč kot leto poprej, je število smrtnih žrtev izjemno naraslo. Ptujske ceste so zahtevale kar šest življenj, podlehniške pet, kar je tudi največ v zadnjih desetih letih.