Za dobrodelno »petko« z Dončićem
Slovenska »NBA manija« je pred tedni vrhunec dosegla s potovanjem 2000 Slovencev v Miami, kjer so si v živo ogledali tekmo med Miamijem in Dallasom, kjer sta si nasproti stala Goran Dragić in Luka Dončić.

Slednji je tudi ambasador znamke Poli, zato so se v Perutnini Ptuj odločili za košarkarsko tekmovanje v navidezni resničnosti z VR Lukom Dončićem. Sodelujoči se lahko preko VR-očal preizkusijo v metanju žoge na koš, vsak sodelujoči pa lahko svojo VR izkušnjo deli na socialnih omrežjih in se tako poteguje za mamljivo nagrado.
Velika promocijska aktivacija bo potekala v Sloveniji, na Hrvaškem, BiH in Srbiji, od 3. aprila do Poli maratona 1. junija 2019, ko bodo javno izžrebali srečne nagrajence. Osem jih bo Perutnina Ptuj peljala v Ameriko na ogled NBA tekme.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se