Bo obnova Pragerske obvoznice trajnejša, kot je bila novogradnja?
Po več letih čakanja in opozoril država letos vendarle obnavlja Pragersko obvoznico. Gre za relativno novo cesto, ki so jo namenu predali 2004, a je bila zadnja leta tako uničena in zgrbančena, da je bila vožnja po njej, milo rečeno, zelo neprijetna. Na cesti je voznike (in sopotnike) tako premetavalo, da se je je bilo boljše izogniti.

Letos so vozniki le dočakali spodbudno informacijo, da bo republiška Direkcija za infrastrukturo cesto končno obnovila. Tri milijone evrov vreden projekt je zaupala podjetju Asfalti Ptuj, dela bodo končali v jesenskem času. Promet na cesti medtem poteka izmenično enosmerno. Celotna dolžina odseka, ki se obnavlja, je okoli pet kilometrov, trasa med odcepoma za Pragersko in Šikole je že na novo asfaltirana. Trenutno so gradbeni stroji na trasi od odcepa za Šikole do odcepa za Starošince oziroma Cirkovce.
So pred desetletjem varčevali z materiali?
Nova Pragerska obvoznica je težo prometa zdržala izjemno kratki čas, le dobro desetletje. Zelo hitro je bila poškodovana oziroma uničena, kar so nekateri poznavalci pripisovali slabo izvedeni gradnji oziroma varčevanju z materiali, tako pri vgradnji tampona kot pri asfaltu. Kaj se je na gradbišču ceste dogajalo pred dobrimi 20 leti, vedo le tisti, ki so bili zraven ali so imeli o tem informacije. Dejstvo pa je, da je cesta hitro dotrajala in jo je bilo nujno popraviti. Tudi s popravilom je država nekaj let čakala, letos pa na lokacijo končno poslala gradbene stroje.
Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI) dotrajanost ceste pripisujejo gostoti tovornega prometa. »Pred izgradnjo avtoceste Slivnica–Draženci je ves promet, vključno s težkim tovornim, potekal po glavni cesti Hajdina–Slovenska Bistrica. Zato je prišlo do povečanega obsega poškodb vozišča,« so pojasnili ter dodali, da bi cesta po sedanji obnovi morala zdržati naslednjih 20 let.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se