V poslu je treba iti na vse ali nič: kako je Ptujčan prepričal Magno
Matjaž Murko je, star 24 let, naredil nekaj, kar je šefe avstrijske Magne pustilo odprtih ust. Gnal ga je pogum, je povedal na Marketiniškem klicaju! Manager kluba Ptuj.

Podjetje, ki ga je ustanovil njegov oče, je bilo v nekem trenutku na robu zaprtja. Če jim ne bi pomagal eden velikih kupcev, ki jim je vnaprej zaupal delo in plačal, te zgodbe danes ne bi brali. Podjetje je zadihalo, začelo rasti, Matjaž se je v njem zaposlil takoj po srednji šoli, star 20 let. Ker ga je gnala želja po razvoju, je iskal nove priložnosti. Potrkal je na vrata Magne, a na sestanku ni vedel niti, kakšen stroj in program zahtevajo za delo.
Čez tri mesece je šefe Magne povabil v podjetje. Tistega dne se spomni, kot bi bilo včeraj. Niso mogli verjeti, kaj so zgradili. »Kupili smo stroj in program, ki so ju zahtevali, ter se naučili z njima delati. Absolutno sem tvegal, vložek je bil okoli pol milijona evrov. To je bilo leta 2008, veste, kakšni časi so bili takrat. Predstavnike Magne sem s svojo potezo prepričal, brez kančka dvoma so nam oddali naročilo,« je povedal direktor podjetja Murko, ki glavnino prodaje ustvari na tujem trgu, v Avstriji, Švici in Nemčiji. Podjetje je ustanovilo tudi strojno akademijo, v projekt so vložili poldrugi milijon evrov. »Živim za podjetje. Ustvarjanje kljub odrekanju prinese veliko zadovoljstva,« je poudaril.
Veletrgovcem na dolgi rok ni bilo moč konkurirati
Še bolj ali pa enako spodbudna je zgodba Jožeta Fingušta s Pragerskega. Obrtnik s svojo mesnico je bil že v času Jugoslavije. Z osamosvojitvijo so za male obrtnike nastopili bistveno prijaznejši časi.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se