Porazni rezultati NPZ: Devetošolci nezadostno iz matematike, šestošolci iz slovenščine
Štajerski Tednik
Tipografija

»Glede na analize NPZ smo ugotovili, da so imeli učenci pri matematiki precejšnje težave z osnovnimi računskimi operacijami. Pri slovenščini so bile najslabše rešene naloge branja z razumevanjem. Najbolj izstopajo težave pri podajanju lastnega mnenja in argumentiranju. Vsem tem vsebinam bomo morali dati v prihodnje več pozornosti,« je povedal Bogomir Širovnik, ravnatelj OŠ Mladika. Te ugotovitve se skladajo z rezultati NPZ na nacionalnem nivoju, ki jih je v teh dneh objavil Državni izpitni center. Podatki kažejo, da so bili šestošolci v šolskem letu 2023/24 najslabši pri slovenščini, devetošolci pa pri matematiki.

Nekateri ravnatelji so upali, da bo NPZ vendarle imel večjo težo, kar bi pomembno vplivalo na motiviranost učencev. Med njimi so namreč tudi taki, ki testa ne jemljejo dovolj resno ali pa ga sploh ne rešujejo. »NPZ-je bi vsekakor morali bolj osmisliti in jim dati večjo vrednost. Posledično ne bi imeli težav z učenci, ki so neresni in znižujejo povprečje posamezni osnovni šoli,« je povedal Širovnik in dodal, da je zelo malo učencev takih, ki bi želeli sami preveriti svoje znanje. Starši lahko sicer dostopajo do elektronsko ovrednotenih preizkusov znanja svojega otroka in jih primerjajo tako z nacionalnim povprečjem kot s povprečjem šole.

Zakaj si osnovne šole ne želijo razkritja rezultatov

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

 

 

 

 

radioptuj300