Ptuj: Kadrovske rošade občinske uprave
V tem, da bi vsak župan ob prevzemu funkcije moral imeti možnost zaposliti nekaj ljudi, ki jim brezpogojno zaupa, si je politika več ali manj enotna. Sam sistem javne uprave, v katerem delujejo občine, je precej tog, vodstveni kader pa pogosto nemočen, tudi v primeru, ko s kakšnim segmentom dela svojih podrejenih ni zadovoljen.

Tudi s prihodom ptujske županje Nuške Gajšek so bile na nekaterih delovnih mestih izvedene prerazporeditve, nekaj novih zaposlitev pa je vezanih na njen mandat. Zdaj pa je občinski svet sprejel nov odlok, s katerim se bo delo občinske uprave še dodatno reorganiziralo.
Za razliko od prejšnjega župana Mirana Senčarja si Gajškova poklicnega podžupana ni omislila, je pa s seboj na občino „pripeljala“ nekaj novih obrazov. Delo mestnega menedžerja in tajnika je v začetku leta 2019 začel opravljati Matjaž Damiš. Po dobrem letu in pol se je lani zaposlil v Domu upokojencev Ptuj. V kabinetu županje je v tem mandatu tudi Stanka Krajnc Letonja kot predstavnica za odnose z javnostjo. Po odhodu Andreje Komel z delovnega mesta direktorice občinske uprave je bil na razpisu izbran sedanji direktor Alen Jevtović.
Od aprila 2019 naprej je bila na ptujski občini kot vodja kabineta zaposlena Tamara Gajski. Tako kot Damiš tudi ona ni več del občinske ekipe. Čeprav je delovno mesto vodje kabineta sistemizirano, je od njenega odhoda naprej že več mesecev nezasedeno. Kot vse kaže, bo tako ostalo še vsaj nekaj časa. Županja je naloge vodje kabineta namreč predala kar direktorju občinske uprave.
Se pa prerazporeditve obetajo še na nekaterih drugih področjih dela.
Postaja kabinet županje največji oddelek brez vodje?
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se