Otroci ne morejo biti zadovoljni v okolju, ki je zanje prezahtevno
Otroci s primanjkljaji in težavami so pred vstopom v šolo praviloma vodeni v razvojni ambulanti s centrom za zgodnjo obravnavo.
V centru družinam svetujejo glede izbire ustreznega šolskega programa.
Vesna Kunčnik, vodja ptujske razvojne ambulante, je pojasnila, da se pogosto zgodi, da otroci do začetka osnovne šole ne zmorejo premostiti svojih primanjkljajev.
»Pred vstopom v šolo dopolnimo in po potrebi ponovimo preglede ter testiranja, tako da starši dobijo jasen vpogled v otrokova močna in šibka področja ter tudi potrebno dokumentacijo za vložitev vloge na komisijo za usmerjanje. Svetujemo tudi, ali je smiselno oddati zahtevo za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, saj vsi otroci, ki so v vrtcu prejemali pomoč, te ne potrebujejo nujno tudi v šoli,« je povedala Kunčnikova in dodala, da se zmeraj trudijo podpreti tako otroka kot družino.
»Zavedamo se, da je za vsakega starša novica o odstopanjih v otrokovem razvoju izredno stresna. Otroka podpiramo in spremljamo njegov napredek, pri čemer je potreben čas tako za oceno napredka kot tudi za soočanje staršev z otrokovo posebnostjo,« je pojasnila.
Po njenih besedah si starši želijo za otroka le najboljše in z vztrajanjem v neustreznem programu ne želijo povzročati stisk. »Največ je vredno zadovoljstvo, ki ga otrok pokaže, ko je sprejet v skupini in se v njej počuti dobro. Otroci ne morejo biti zadovoljni, če so vsakodnevno postavljeni v situacije, ki so zanje prenaporne in prezahtevne. Najbrž si nihče od nas ne želi biti več ur na dan v situaciji, ki ji ni kos,« je zaključila.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se