Pragerska obvoznica: Denar za nevladnike je, za obupno uničeno cesto pa ne
Republiška direkcija za infrastrukturo (DRSI) je v občini Kidričevo izvedla večmilijonska vlaganja v prometno infrastrukturo. Zgradili so obvoznico, obnovili glavno cesto med Apačami in Lovrencem ter daljši odsek glavne ceste proti Slovenski Bistrici.

Na DRSI so večkrat povedali, da bodo potem, ko končajo obnovo odseka skozi Kidričevo, nadaljevali delo proti Slovenski Bistrici, kjer je pragerska obvoznica v obupno slabem stanju. Poslanko Suzano Lep Šimenko je zanimalo, zakaj se obnova ne začne. Na ministrstvu za infrastrukturo (MZI) so odgovorili, da jim je znano, da je cesta v slabem stanju in potrebna obnove. Pripravili so DIIP in šele po njegovi potrditvi lahko projekt uvrstijo v načrt razvojnih programov. Hkrati bi reševali dva odseka ceste, in sicer na Hajdini ter v Šikolah. »Investicija za oba odseka je ocenjena na pet milijonov evrov,« so pojasnili. Povedali so še, da imajo prioriteto projekti v okviru popoplavne sanacije. Zato se je dinamika drugih infrastrukturnih projektov časovno zamaknila.
»Resnično sem razočarana nad prioritetami, ki jih ima ta vlada,« je odgovor MZI komentirala poslanka Lep Šimenko: »Na DRSI sami priznajo, da sta pragerska obvoznica in njeno vozišče dotrajana, da so vidne mrežaste razpoke, udarne jame, posedki, luščenje in krušenje robov. Pripravljeno imajo dokumentacijo, ne zagotovijo pa nujno potrebnih petih milijonov evrov za sanacijo vozišča, ki je resnično v slabem stanju. Cesta ogroža ljudi in njihovo premoženje. Zaradi resnično slabega vozišča vozniki pogosto vozijo ob sredinski ali skrajno desni črti, kar je nevarno.«
Milijonski aneksi za druga gradbišča
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se