Obnovljena železnica: razpokani pragovi, zaliti podvozi, okvare zapornic …
O težavah na projektu modernizacije železniške proge Pragersko–Hodoš pišemo že desetletje, odkar se je projekt izvajal. Primerov nezadovoljstva krajanov je bilo več, in to vse od Dravskega polja do Prlekije.

Mladi družini na Dravskem polju so na primer most in cesto zarisali kar čez dvorišče ob novi hiši. Tako so ju tudi zgradili, saj projekta in državnega prostorskega načrta (DPN) zaradi rokov gradnje in črpanja evropskih sredstev ni bilo moč spreminjati. Lastnikom zemljišča je republiška direkcija za infrastrukturo (DRSI) plačala visoko odškodnino, saj druge možnosti ni bilo. V Borovcih so podvoz gradili kar v vodi, tam je namreč zelo visok vodostaj podtalnice. Med gradnjo so vodo nenehno črpali z gradbišča. Podvozi na Ptujskem polju in na ormoškem koncu so bili že večkrat poplavljeni. Za prehod v Mihovcih, ki je ostal nivojski in kjer zapornice nemalokrat zatajijo, smo prelili veliko črnila. Zadovoljni so bili le v Pavlovcih, kjer je država hiše odkupila in plačala ne tako majhne odškodnine. Ena od zgodb so tudi betonski pragovi, na katerih so se pojavile razpoke; država je pragove zamenjala, zoper njihovega proizvajalca – Pomgrad – pa vložila 40-milijonsko tožbo.
Zamenjali 414 pragov, verjetno jih bo treba še več
Ali ob tožbi na zalogo pričakujejo še več okvar?
Po DPNju iz javne razgrnitve bi za podvoz v Mihovcih rušili samo en objekt
Trofenik: „DRSI očitno ne pozna svojih lastnih dokumentov“
Preberite več v Štajerskem Tedniku