© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Ormoške ceste imajo marsikje več lukenj kot asfalta


Monika Horvat
10. 9. 2025, 05.58
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Razpoke, skozi katere raste trava, luknja pri luknji, krpa pri krpi, vožnja pa vse prej kot udobna in spominja bolj na vožnjo po makadamskem vozišču kot po asfaltu. Takšno je stanje nekaterih najbolj kritičnih cestnih odsekov v občini Ormož.

mh-cesta 2.jpg
MH
Takšno je stanje precej prometne lokalne ceste skozi Vičance in deloma Sodince.

Zadnje čase je slišati precej kritik občanov na račun stanja nekaterih cest v ormoški občini. Razpoke, skozi katere dobesedno raste trava, luknje, jame, krpa pri krpi. Takšno je stanje lokalne ceste skozi naselje Vičanci in Sodince, ki je precej prometna. Zaradi slabega stanja vozišča je tudi večja možnost prometnih nesreč, opozarjajo. Še posebej pa je nevarna za šolarje in druge, saj v večjem delu nima niti urejenih pločnikov.

Brez pločnikov so tudi v Bresnici, kjer že leta opozarjajo, da se v njihov kraj premalo vlaga. Počutijo se odmaknjene, odrezane od občine. Na nevarne krajše odseke opozarjajo v sosednjem Ritmerku. V nič kaj zavidljivem stanju je ena bolj prometnih cest, ki povezuje občini Ormož in Sveti Tomaž. Pred leti je bila razširjena, a še vedno ni preplaščena. V stiku med starim in novim, razširjenim delom, se je pojavila razpoka, ki je zdaj že zarasla s travo.

Preberite še

Razbrazdano cestišče

V zelo slabem stanju je cesta Bresnica–Bratonečice. Še posebej kritičen je del v strmem klancu, ki mu domačini pravijo Hrgov klanec. Cestišče je v dolžini 70 metrov v ostrem ovinku tako močno poškodovano, dobesedno razbrazdano, da bolj kot na asfaltno spominja na makadamsko vozišče, po katerem je vožnja z avtomobilom že precej nevarna.Na najbolj kritičnem delu je v sami bližini cestišča še dokaj globok prepad, ki ni zavarovan z ograjo.

»Zelo nas skrbi, kaj se lahko zgodi na navedenem klancu, če bo katero od vozil zgrmelo v prepad, ki je ob kritičnem ovinku. To se lahko kaj hitro pripeti, saj so vdolbine v poškodovanem asfaltu že tako globoke, da se je po tem delu vozišča že zelo nevarno voziti. Poleg tega še opažamo, da se na navedeni lokalni cesti promet precej povečuje, saj marsikateremu vozniku pomeni skrajšanje vozne poti. Sprašujemo se, kdo bo odgovoren v primeru nesreče zaradi malomarnosti občine, ki na tem področju kljub večkratnim opozorilom ne stori ničesar.«

Več v Štajerskem tedniku


Logo LAS - Evropa investira v podeželje Triglav

© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o.

Vse pravice pridržane.