Nacionalno preverjanje znanja v šolah: Izguba časa in energije
Nekateri ravnatelji podravskih osnovnih šol so kritični do izvajanja nacionalnih preizkusov znanja (NPZ) v sedanjih razmerah, ki je za šestošolce in devetošolce načrtovano v maju. Ker pa se epidemiološke razmere slabšajo, so v preteklih dneh na šolah izvajali pilotno e-testiranje NPZ. Slednjega bi lahko v primeru zaprtja šol izvajali tudi na daljavo.

Na večini podravskih osnovnih šol tehničnih težav z izvajanjem pilotnega e-testiranja NPZ ni bilo. Če pa bi se maja zgodilo, da bi morali učenci teste reševati od doma, pa bi se lahko pojavile težave. Še posebej tam, kjer nimajo ustreznih internetnih povezav. Vsi otroci doma namreč nimajo enakih pogojev za delo kot v prostorih šole.
Veliko težav z elektronskim ravnilom
Kot opaža Dejan Kopold, ravnatelj OŠ Podlehnik, je največ težav pri matematiki. »Pri reševanju matematičnih nalog je treba najprej osvojiti delo z elektronskim ravnilom in geotrikotnikom: »To so novi učni pristopi, ki jih učenci ne poznajo. Namesto da bi se ukvarjali z reševanjem nalog, morajo najprej osvojiti vse te nove veščine. Za kar pa so potrebni čas in dodatne vaje.«
Pri slovenščini in tujem jeziku je nekoliko lažje. Več težav imajo tisti učenci, ki slabo obvladajo hitro tipkanje. Reševanje nalog s pomočjo računalnika je zato za veliko učencev težje in zamudnejše.
Po mnenju Kopolda bi se morali osredotočati na osvajanje znanja, predvsem tistega, ki se je v času šolanja na daljavo izgubilo.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se