V obvezni predmetnik bi morali uvrstiti tudi digitalne veščine
Družba se vedno bolj digitalizira, zato šolski sistem nujno potrebuje spremembe na področju učenja računalništva. Dilem je veliko: nekateri strokovni delavci zagovarjajo uvedbo obveznega in samostojnega predmeta računalništva in informatike, drugi so bolj naklonjeni razvijanju digitalnih kompetenc pri vseh predmetih.

Na OŠ Hajdina so v letošnjem šolskem letu prvič za učence od prvega do devetega razreda uvedli posebno dejavnost, ki so jo poimenovali Digitalne veščine. To ni bila samo želja njihovih učencev, ampak tudi učiteljev, ki so povedali, katera digitalna znanja otroci potrebujejo pri posameznem predmetu. Na podlagi njihovih odgovorov so za vsak razred posebej pripravili primerne učne vsebine. Poučevanje so prevzeli različni učitelji.
Po besedah ravnatelja Mitje Vidoviča so opazili, da okoli tretjina učencev zadnje triade ne zna uporabljati osnovnih orodij, kot so urejevalniki besedil, preglednic, težave imajo tudi s pripravo prezentacij (Power Point). »To področje bi morali čim prej sistemsko urediti, saj je trenutno vse prepuščeno naključju. Digitalna pismenost pa se od učenca do učenca zelo razlikuje. Imamo na primer devetošolce, ki ne znajo uporabljati elektronske pošte in pripeti priponke,« je dejal Vidovič in opozoril na težavo glede izbire neobveznih predmetov s področja računalništva in informatike.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se