© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Kupončki za 25-odstotni prihranek med kupci izredno priljubljeni


Mojca Vtic
5. 8. 2025, 06.09
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Občutek potrošnikov, da za enak znesek denarja iz trgovine odnesejo manj živil, je pravilen, so potrdili podatki statističnega urada. Cene hrane in brezalkoholnih pijač so se v zadnjem letu zvišale za okrog osem odstotkov. Posledično so še večji zalet pridobile obljubljene akcije trgovcev.

mv-kuponček.jpg
MV
Kuponči za popuste v trgovinah so med kupcu zelo priljubljeni

Preverili smo, za katere izdelke slovenski potrošniki najpogosteje unovčijo priljubljen kuponček za 25-odstotni popust na izbrani izdelek.

Pomembno tedensko čtivo so reklame, ki jih Slovenec v poštni nabiralnik letno prejme dobrih 25 kilogramov. Tedenske akcije, znižane cene, super vikendi in še kaj vabijo potrošnika k nakupu, pri trgovcih Spar, Tuš in Mercator pa je obvezen del reklam tudi kuponček za 25-odstotni popust.

Iz Spara so odgovorili, da potrošniki kupon za 25-odstotni popust na izdelke po izbiri najpogosteje unovčijo pri nakupu mleka, mesa, piva, mineralne vode in kave. Ob tem so poudarili, da imajo njihovi potrošniki skupno na voljo še 3.200 izdelkov po znižanih cenah, od tega več kot 600 iz tedenske akcije in več kot 2.000 izdelkov, ki so znižani daljše obdobje.

Iz Tuša so zgolj sporočili, da je kuponček s 25-odstotnim popustom med njihovimi potrošniki zelo priljubljen ter da ga kupci unovčijo za najdražji izdelek v posameznem nakupu.

Enako kot v Tušu tudi v Mercatorju niso razkrili, za katero vrsto izdelkov potrošniki običajno unovčijo popust, so pa poudarili: »Kupon je mogoče unovčiti tudi za izdelke, ki jih drugi trgovci pogosto omejujejo, npr. alkoholne pijače.«

Statistika glede potrošniških navad še pravi, da naj bi povprečen Slovenec tedensko obiskal tri ali štiri različne trgovce z živili, kar pomeni, da je slovenski potrošnik velik lovec na cene, boj med trgovci za dobre štiri milijarde evrov, ki jih slovenska gospodinjstva namenijo za živila, pa je neizprosen.


Logo LAS - Evropa investira v podeželje Triglav

© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o.

Vse pravice pridržane.