Štajerski tednik
© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Ptujčani zmagali z idejo o napravi, ki zaznava prisotnost glutena v hrani


Dženana Kmetec
23. 3. 2017, 09.17
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Da so inovacije in razvijanje idej le nekatere izmed številnih kompetence, ki jih premorejo ptujskih gimnazijci, so dokazali s projektom gLukagen. Na Mladinskih start up dnevih v Celju je skupina dijakov, ki je razvila idejo o napravi za zaznavanje glutena v hrani, zmagala kot najboljša ideja po izboru udeležencev. V samo nekaj urah so dijaki zbrali prednaročila za senzorje v skupni vrednosti 700 evrov. Ideja je bila toliko bolje sprejeta, ker olajšuje življenje ljudem s celiakijo.

1490260707_cg_gimnazija_podjetniska_ideja_glukogen.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Od 17. do 19. februarja so v Gimnaziji Celje Center potekali slovenski Mladinski start up-dnevi, na katerih je sodelovalo skoraj 100 dijakov iz vse Slovenije. Kot predstavnika ptujskih Gimnazijcev, ki so razvili skupinsko idejo o gLukagenu, sta se predstavitve projektov udeležila dijaka Vito Ljubec in Nejc Ekart.

„V okviru projekta Znanje za razvoj je Gimnazija Ptuj v začetku šolskega leta 2016/2017 začela sodelovati z Ustvarjalnikom. Sprva je bilo mišljeno samo kot skupna izvedba izmenjave s partnersko šolo iz Osijeka, a je kasneje preraslo v tedenske podjetniške delavnice, ki se jih ne udeležujejo le dijaki, ki so vključeni v projekt, pač pa vsi, ki želijo razvijati znanja, spretnosti in sposobnosti, povezane s ključno kompetenco samoiniciativnost in podjetnost. Skupina dijakov se je v preteklih mesecih urila na področjih, kot so iznajdljivost, učinkovita komunikacija, soočanje z neuspehom, delo v skupini, spoznavali pa so tudi sebe: kaj me veseli, v čem uživam, o čem vem več kot drugi, v čem sem res dober … Dijaki pa so pod vodstvom mentorjev iz Ustvarjalnika razvijali tudi lastne ideje, izdelali akcijski načrt zanje ter vadili, kako pripraviti učinkovito predstavitev ideje,“ pojasnjuje mentorica Nataša Kostanjevec.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


Logo LAS - Evropa investira v podeželje Triglav

© 2025 Radio-Tednik Ptuj, d.o.o.

Vse pravice pridržane.