Kako ena mama uporablja Temu za praznovanje posebnih življenjskih trenutkov
Ko je duhovnik polil vodo po glavici male Liane, je Nancy Sezkir nežno počesala hčerine lase s personalizirano krtačo. Prisotni so opazovali in praznovali trenutek. »Moja družina in prijatelji mislijo, da sem malo nora, ko gre za organizacijo zabav,« je povedala Nancy. »A vedno so navdušeni in polni pohval, kako zabavno in lepo vse izpade za otroke.«

Krst je bil le zadnji v nizu praznovanj, ki jih je Nancy načrtovala skoraj kot profesionalka. Njena skrivnost? Temu – cenovno ugodna spletna tržnica, kjer je našla personalizirano krtačo, ki jo je uporabila na obredu. Je ena od milijonov po Evropi, ki se zanašajo na platformo za vsakodnevne potrebščine.
Nancy, 32-letna mama treh otrok iz Göteborga na Švedskem, je trenutno doma in skrbi za svojo šestmesečno hčer Liano. Ko gre za zabave za svoje otroke, priznava: »Takrat ponorim – skoraj kot da ni meja.«
Seveda pa meje obstajajo. Vsaj dokler ni odkrila Temuja.

Primer je nedavna zabava s temo “spa” za njeno starejšo hčerko. Ker je bilo povabljenih veliko otrok, je morala darilne vrečke napolniti s tematskimi izdelki – naglavnimi trakovi, spalnimi maskami, lasnimi sponkami, kremami za roke in sončnimi očali. Multipaketi so bili najbolj praktična izbira, a v lokalnih trgovinah jih ni našla. »Brez Temuja bi bilo težko ustvariti tisti ‘wow’ učinek z vsemi temi detajli,« je dejala. »Nakup enakih izdelkov v fizični trgovini bi bil predrag. Temu mi je res pomagal.«
Temu je bil lansiran v ZDA leta 2022, leto kasneje pa se je razširil v Evropo. Danes oskrbuje kupce v več kot 90 državah po svetu. Platforma neposredno povezuje tovarne s kupci, s čimer odstrani posrednike in dodatne marže, ter tako prihranke neposredno prenese potrošnikom. Leta 2024 je bil Temu na vrhu lestvic prenosov aplikacij tako v Apple kot v Android trgovinah v mnogih regijah, kjer deluje.
Nedavna raziskava podjetja Kantar med potrošniki v nordijskih državah je pokazala, da 68 % Švedov pravi, da jim Temu omogoča cenejše nakupe vseh osnovnih potrebščin, medtem ko jih je 58 % na Temuju našlo izdelke, ki niso na voljo v lokalnih trgovinah ali na drugih spletnih platformah.
Nancy je prej kupovala pripomočke za zabave prek lokalnih spletnih strani in v bližnjih trgovinah, a Temu ponuja veliko širšo izbiro, kar ji olajša iskanje točno tistega, kar potrebuje. Kot nekdo, ki rad doda tiste majhne, posebne detajle brez preseganja proračuna, Nancy vidi platformo kot neprecenljivo. »Vsakič, ko sem kupovala na Temuju, je bilo dobro,« pravi. »Pogosto najdeš enake izdelke na drugih straneh po dvojni ceni.«
Sčasoma je Temu postal vir ne le za praznovanja, temveč tudi za vsakodnevno starševstvo. Za božič je Nancy vse predmete za otroške adventne koledarje kupila na Temuju – pisala s kapo Božička, matematične uganke v obliki iger, škarje za ustvarjanje, prilagojene otroškim rokam. »Takšne stvari je idealno kupiti na Temuju – pomagajo ohraniti temo, so zabavne in cenovno dostopne,« je dejala.

Ko Liana raste, je Temu priskrbel večino pripomočkov, ki polnijo njeno zgodnje življenje: organizatorje za omaro, miniaturne obešalnike, košaro za plenice, toaletno torbico in – Nancyjino najljubšo stvar – Lianine prve copatke.
A en dogodek Nancy še vedno obžaluje. Ko se je Liana rodila, je bila sredi sezone gripe, zato je bilo treba zabavo ob dobrodošlici prestaviti.
Čeprav je do Lianinega prvega rojstnega dne še več mesecev, Nancy že snuje načrte. Predstavlja si nekaj posebnega – in Temu bo del tega. »Gotovo bo odraščala z veliko Temu izdelki,« pravi Nancy.
__
Naročnik oglasa je Temu
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se