Kar tretjina pri nakupovanju preko spleta ne gleda na ceno
Tudi vse več Slovencem se ne ljubi hoditi v trgovine, temveč raje nakupujejo iz domačega naslonjača ali za pisarniško mizo.

Tako se jim ni treba gnesti v množici, čakati v vrsti pred blagajno. A ljudje smo različni in še vedno si nekateri izdelke raje ogledajo v klasični trgovini, potrebujejo stik s prodajalcem ali pa preprosto ne zaupajo nakupovanju preko spleta, zlasti zaradi strahu pred krajo podatkov. Vseeno sta približno dve tretjini Slovencev v preteklem letu opravili vsaj en nakup preko spleta. Pri tem je, kot navaja raziskava Valicona, kupce mogoče razdeliti v tri značilne skupine. V prvo spadajo tisti, ki skrbno premislijo vsak nakup in se hkrati trudijo racionalizirati izdatke, denimo ob obiskih restavracij ali nakupih za dom. Takih je približno polovica potrošnikov na spletu. Nekaj več kot 20 odstotkov kupcev je izrazito pozornih na cene, zato pri vsakem nakupu natanko pretehtajo svoje možnosti. »Na drugi strani pa je tretjina (33 odstotkov) tako imenovanih brezskrbnih potrošnikov, ki iščejo premium izdelke in storitve – brez zadržkov,« pravijo pri Valiconu.
Zanimivo je, da Slovenci še vedno večino stvari nakupujemo doma, torej denar od spletnih nakupov ostaja v Sloveniji. Lani je bila le desetina vrednosti nakupov, natančneje 11 odstotkov, namenjena v tujino.
Mamljiva brezplačna dostava
65 odstotkov nakupov s karticami
Kaj kupujejo posamezne generacije na spletu
Preberite več v Štajerskem Tedniku