
Podravska avtocesta: Voznik Audija dobro pritisnil na plin
Na avtocesti z Audijem drvel s povprečno hitrostjo 208 km/h. 37-letnik vozil s hitrostjo, ki je dvakrat višja od dovoljene.
Na avtocesti z Audijem drvel s povprečno hitrostjo 208 km/h. 37-letnik vozil s hitrostjo, ki je dvakrat višja od dovoljene.
Pred dijaki zaključnih letnikov je velika in pomembna odločitev, ki zelo vpliva na njihovo nadaljnjo poklicno pot. Odločiti se morajo, ali šolanje zaključiti in se zaposliti ali naprej študirati. Naj bo izbira študija nekoliko lažja po predstavitvah študijskih programov na informativnih dnevih, ki bodo letos potekali 11. in 12. februarja 2022, in sicer na spletu.
Članska ekipa NK Podvinci je v zimskem premoru ostala brez glavnega trenerja. Aleš Čeh je sprejel izziv treniranja na Dravi, prevzel je mladinsko selekcijo.
Policisti so ta teden pod lupo vzeli voznike tovornih vozil in avtobusov. V Podravju bodo poostren nadzor izvedli jutri, v četrtek, med 8. in 15. uro.
Praznično je bilo ob kulturnem prazniku tudi na Ptuju. Osrednjo slovesnost sta v ponedeljek priredili MO Ptuj in Zveza kulturnih društev (ZKD) Ptuj.
Osnovna šola dr. Franja Žgeča Dornava je pred tednom dni odprla dodatni polovični oddelek v vrtcu. Vpisali so šest otrok prve starostne skupine.
Trojiški svetniki so na dopisni seji podali soglasje k imenovanju novega ravnatelja osnovne šole in vrtca.
Visoka šola na Ptuju je pri svojem delu aktivna že od leta 2013. Kot edina visokošolska institucija v Sloveniji izvaja visokošolski strokovni program (1. bolonjska stopnja) Bionika v tehniki, diplomanti ob zaključku izobraževanja pridobijo naziv »diplomirani inženir/ka bionike«. Bionika je sicer mlada veda, vendar se Visoka šola na Ptuju zaveda, kako pomembno bo vplivala na razvoj prihodnje industrije in pojav novih poklicev v prihodnosti. Bistvo programa je študentom približati, kako lahko z bioničnim razmišljanjem in delovanjem oblikujejo sposobnosti kompleksnega in povezovalnega načina mišljenja na osnovi medsebojnega prehajanja tehnike in narave, ki lahko vodijo do izoblikovanja interdisciplinarnega razvojnega razmišljanja.