Za manj napak v diagnostiki
Svetovni dan varnosti pacientov so z raznimi aktivnostmi prvič obeležili tudi v ptujskem zdravstvenem domu. V slovenski kampanji je sodelovalo 30 zdravstvenih zavodov. Osredotočili so se na napake v diagnostiki in poudarili pomen pravilne in pravočasne obravnave ter sodelovanja med pacienti in zdravstvenimi delavci.

Ob tej priložnosti so tudi v ptujskem zdravstvenem domu izvedli dan odprtih vrat, opravljali brezplačne meritve in pripravili predstavitev Centra za krepitev zdravja. Moto letošnje kampanje paciente nagovarja, da imajo pravico do primernega in pravočasnega diagnosticiranja. O tem, ali trenutni zdravstveni sistem sploh omogoča hitro in ustrezno obravnavo, direktorica ZD Ptuj Metka Petek Uhan odgovarja pritrdilno, a v isti sapi dodaja: »Včasih je enostavno treba biti vztrajen.« Napakam v zdravstvu se nikoli ni mogoče v celoti izogniti, so pa mnogi dejavniki, ki lahko vplivajo na zmanjšanje možnosti napak.
V ptujskem zdravstvenem domu imajo različne oblike naročanja pacientov: spletno, telefonsko in osebno. V teh dneh opažajo velik porast pacientov. »Veliko je angin, covida, raznih prehladnih obolenj. Obisk je močno povečan, morda še večji kot v preteklih letih,« ugotavlja Petek Uhan.
Preberite več v Štajerskem Tedniku