Znan je oris ptujske obvoznice
Kot kažejo zadnje informacije, bi v Spodnjem Podravju v naslednjem desetletju končno lahko prišli do spodobnih glavnih prometnic. Dars je letos začel gradnjo ceste od Ormoža do Markovcev, pripravlja tudi strokovne podlage za gradnjo od Markovcev do Ptuja. Direkcija za infrastrukturo medtem sestavlja načrte za obnovo glavne ceste skozi Budino in Spuhljo.

Prvi načrti o gradnji regijske povezave Ormož–Ptuj–Slovenska Bistrica so stari 30 let, do zaključka projekta jih bo nedvomno minilo 40. V sodobni razviti družbi 21. stoletja je težko razumeti, da se za 25 kilometrov ceste potrebuje 30 oziroma 40 let. Gre tudi za čas izgubljenih priložnosti, saj vsaka cesta oziroma prometna povezava območju prinaša razvoj.
Zdaj je tako, da je republiška Direkcija za infrastrukturo s pripravo dokumentacije za obnovo glavne ceste skozi Spuhljo in Budino že zelo daleč. Od Ormoža do Markovcev se medtem gradi prvi odsek nove glavne ceste, za drugega (Markovci–Ptuj) bi Dars po informacijah Mestne občine Ptuj lahko kmalu izvedel javno razgrnitev študije variant, predinvesticijske zasnove in okoljskega poročila.
Čez Dravo bi dobili še dva mostova
Okvirna trasa ptujske obvoznice je izdelana, gre pa takole: v Markovcih je čez kanal predviden nov most, potem gre cesta čez njive, pri obrtni coni je predviden lokalni priključek. Do Zabovcev (križišča pri Matekvem križu) bo tekla vzporedno z obstoječo regionalko, potem pa zavila in nadaljevala pot v zaledju Spuhlje. V bližini gostilne Vila Monde bo priključek za lokalni promet, cesta pa se bo nadaljevala v zaledju naselij Spuhlja in Brstje. Šla bo skozi oba gozdova in pripeljala v Budino, ki jo po presekala na pol ter se povezala na Puhov most.
Do sprejetja DPN še dolga pot
Več v Štajerskem tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se