Izobraževanje v srednjih šolah: Izvajanje praktičnega pouka je nemogoče
Po zadnjem sprejetem načrtu naj bi se dijaki zaključnih letnikov srednjih šol vračali v izobraževalne ustanove, ko bo njihova regija v oranžni fazi, ostali srednješolci pa bi se v polni zasedbi vračali šele v rumeni fazi. Do takrat bo šolanje potekalo na daljavo, kar pa je zlasti problematično za dijake, ki potrebujejo veliko praktičnega znanja.

Na Elektro in računalniški šoli Ptuj opažajo, da večina njihovih učencev še zmore slediti izobraževanju na daljavo. Učitelji pri svojem delu uporabljajo različne metode, tudi poučevanje poteka na različne načine, največ preko videokonferenc.
Težava ni učenje teorije, ampak prakse
Ravnatelj Rajko Fajt ugotavlja, da je težav pri obravnavi teoretičnih vsebin bistveno manj kot pri praktičnem pouku. »Pri dijakih prvih letnikov in poklicnih programov so težave, nekateri že težje sledijo navodilom, opažamo tudi upad motivacije. Tudi zaposleni ugotavljajo, da težje opravijo svoje delo tako kakovostno, kot bi si želeli, težje dosegajo zastavljene cilje.
»Najverjetneje bo nekoliko manjši primanjkljaj znanja pri splošno izobraževalnih predmetih in teoretičnem delu kot pri praktičnem pouku,« je še povedal Fajt. »Pri praktičnem pouku imamo predvsem pri triletnih programih večje težave. Dijaki bi se namreč morali na šolskih pripomočkih, napravah in z orodji v šoli izmojstriti na svojem poklicnem področju, kar pa pri delu na daljavo ni mogoče.«
Kako dijake preko zooma naučiti kmetovati ...
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se