Železničarski praznik
Mineva 100 let, odkar je med Ormožem in Mursko Soboto zapeljal slavnostni vlak, s katerim je prekmurska prestolnica dobila železniško povezavo z drugimi deli Slovenije. Tako se je Prekmurje pet let po priključitvi k matični domovini povezalo tudi z železnimi tirnicami.

Z madžarskim železniškim omrežjem se je Murska Sobota prek Hodoša povezala že 26. junija 1907, železniški promet na slovenskem odseku te proge pa so 61 let pozneje ukinili in tire razdrli. Leta 2001 so vlaki ponovno zapeljali med Mursko Soboto in Hodošem ter naprej na Madžarsko, leta 2016 pa je bila celotna proga od Ormoža do Hodoša ob temeljiti prenovi tudi elektrificirana. Na slovesnosti v prostorih gasilskega doma Mekotnjak so tovrstnemu zgodovinskemu dogodku nekaj besed namenili Marija Gaube, predsednica Turističnega društva Stara Cesta, Janko Špindler, podžupan občine Ljutomer, Franc Zemljič (Društvo za ohranjanje dediščine Prleški železničar), Dejan Jurkovič, vodja sektorja za investicije pri SŽ, in slavnostna govornica Zala Rauter, avtorica nagrajene etnološko raziskovalne naloge Rekli so jim vranglovci, v kateri je predstavila način življenja ruskih emigrantov v lokalnem okolju ob gradnji železnice Ormož–Ljutomer–Murska Sobota in njihovo sobivanje z okoliškimi prebivalci ter izgradnjo odseka v Žerovincih.