Odškodnine v bolnišnicah: Noga vredna približno pol milijona evrov
Pri operaciji možganskega tumorja so mladoletnemu pacientu v glavi pustili del plastičnega drena. Starejšega možakarja so po prometni nesreči neustrezno obravnavali, zaradi česar ima resne nevrološke posledice. Ženski pri rutinski operaciji, pri kateri so uporabili spinalno anestezijo, niso predstavili tveganja, ostala je hroma. To so le nekatere izmed zgodb iz slovenskih bolnišnic, zaradi katerih so morali izplačati visoke odškodnine.

Zdravstvene ustanove različno plačujejo zavarovanje poklicne odgovornosti zaposlenih. Tudi v Splošni bolnišnici dr. Jožeta Potrča Ptuj so v preteklosti izplačevali odškodnine zaradi napak pri zdravljenju. Večji del iztoženih odškodnin krijejo zavarovalnice.
»Najvišje izplačilo v zadnjih letih znaša 53.164 evrov, gre za škodni dogodek iz leta 2012. Imamo pa zavarovanje splošne civilne odgovornosti in zavarovanje poklicne odgovornosti zdravstvenih delavcev,« pojasnjuje Anica Užmah, direktorica ptujske bolnišnice.
Razlogi za vložitev odškodninskih zahtevkov so različni, po navadi gre za domnevno neustrezno postavljene diagnoze, neustrezno izpeljane postopke zdravljenja, ravnanja, ki odstopajo od profesionalnih strokovnih standardov ... Vsak primer je specifičen. Nemalokrat odškodninske zahtevke zavrne že vodstvo bolnišnice z argumenti pristojnih služb: »Na zahtevke za povzročeno škodo se odgovori s pojasnilom neposredno vpletenega strokovnega delavca in predstojnika oddelka. V večini primerov pojasnimo obravnavo in zavrnemo domnevo o strokovni napaki. Običajno uvedemo tudi interni strokovni nadzor. Pritožniki, ki zahtevajo odškodnino za domnevno povzročeno škodo, se v večini primerov s pojasnilom ne strinjajo in se odločijo za tožbo. Postopki na sodišču pa trajajo dolgo.«
Redko se dogovorijo brez sodišča
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se