Otrok ne zanima »piflanje«, ampak kako zamenjati gumo ali plačati položnico
Otroški parlament zmeraj postreže z zanimivimi mislimi in ugotovitvami osnovnošolcev. Predstavniki te generacije so tokrat debatirali o šolskem sistemu in ugotovili, da ima veliko pomanjkljivosti, sami si želijo bistveno več praktičnega znanja in manj balasta v šolah. Njihove misli so zmeraj dobra refleksija stanja družbe, v kateri živimo.

»Med glavnimi ugotovitvami o našem šolskem sistemu so zavedanje o pomembnosti tujih jezikov, a tudi lastnega, preveč govora o šoli za življenje in premalo udejanjanja le-te ter strah pred nacionalnim preverjanjem znanja, saj dosežki po novem lahko vplivajo na vpis v srednjo šolo.
Učenci si želijo manj faktografskega, zato pa več praktičnega znanja, npr. kako plačati položnico ali zamenjati gumo. Pogrešajo tudi učenje veščine, kako obvladati različna čustva in reševati konflikte,« je ugotovitve strnila Vojka Havlas, regijska koordinatorka OP za ptujsko območje.
Preberite več v Štajerskem Tedniku