Velika destinacija Štajerska nima podpore pri večini spodnjepodravskih občin
Mariborska razvojna agencija za Podravje je v preteklem letu pripravila predlog skupne destinacije Štajerska, ki bi povezala vseh sedem obstoječih destinacij in produktov v Podravju (Visit Maribor, Visit Ptuj, Jeruzalem Slovenija, Visit Ravno Polje, Slovenska Bistrica, Turistična destinacija Haloze, Slovenske gorice – preprosto čudovite).

Strah, da bi destinacija lahko definirala tudi pokrajino
Ker projekt sovpada z umeščanjem pokrajin v slovenski prostor, so nekateri mnenja, da če bi to povezovanje v okviru destinacije Štajerska podprli, bi posledično soglašali tudi s skupno pokrajino Štajerska. Ptuj z okoliškimi občinami temu že ves čas nasprotuje, saj si prizadevajo za ustanovitev samostojne pokrajine s središčem na Ptuju.
Eden izmed njih je tudi Štefan Čelan, direktor Znanstveno raziskovalnega središča Bistra Ptuj.
Čelan: »Gre za zlorabo imena Štajerska«
To pa po besedah Čelana ni edini razlog, da destinacija Štajerska nima podpore županov občin Spodnjega Podravja. »Kot pooblaščena regionalna razvojna agencija takemu predlogu že od začetka nasprotujemo. Gre za zlorabo imena Štajerska, ker slednja daleč presega meje statistične regije Podravje. Dejstvo je, da si je to ime že prisvojila sosednja Avstrija, ki ga tudi uspešno trži. Zato z blagovno znamko s tem imenom mi nikakor ne moremo uspeti izven slovenskih meja, ker je 80 % nekdanje Štajerske geografsko v sosednji Avstriji. Za uspešni razvoj turizma so pomembni razvojna vizija in obstoječi turistični produkti. Slednji so v Spodnjem Podravju (panonska makro regija) popolnoma drugačni kot v Zgornjem Podravju (alpska turistična makro regija).
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se