Perutnina Ptuj bo sadila drevesa: Za 50 let Poli 500 listavcev
V Perutnini Ptuj, največjem živilskem podjetju v Sloveniji, letos zaznamujejo 50 let proizvodnje Poli salame. Jubilej bodo obeležili z več dogodki in gestami, med drugim bodo s 500 posajenimi drevesi dali pečat lokalnemu okolju.

Ptujski Perutninarji so prepričani, da je Poli ikonična blagovna znamka. Lani so je prodali 9.500 ton, od 2016 se je njena prodaja podvojila. Klasična in zelenjavna Poli ter ostali izdelki blagovne znamke so lani dobili še eno sestro – vegetarijansko zeleno Poli na osnovi graha. Po podatkih Perutnine je Poli v Sloveniji najbolj prodajana klobasa, v ponudbi vseh klobas dosega 77-odstotni tržni delež. Na Hrvaškem ima 28-, v BiH 32- in Srbiji 17-odstotni tržni delež. Poli je tudi blagovna znamka kolesarskega maratona, ki ga Perutnina Ptuj letos prireja že 22. leto zapored. Poli maraton na Ptuj pripelje več tisoč kolesarjev.
Ideja, da bi v lokalnih skupnostih v počastitev 50-letnice Poli zasadili drevesa, se je porodila v luči novozgrajenih kolesarskih stez po občinah, s ciljem, da bi jih zasenčili.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se