Slovenija: Vse je dražje, tudi poštne znamke
Dobre želje v tem prazničnem času še vedno mnogi radi zapišejo na papir, božične kartice, voščilnice.

Posledično se konec leta količina pisemskih pošiljk poveča, v zadnjih letih za okoli 20 odstotkov, kar je krepko manj kot pred desetletjem. Razloge gre iskati predvsem v novih poteh sporočanja, morda tudi v ceni poštnih znamk. Cene slednjih so se v desetih letih več kot podvojile, cena znamke A je danes 0,84 evra, cena znamke B pa znaša 1,12 evra.
Tradicija pisanja voščil ob velikonočnih praznikih je skorajda že zamrla, digitalno transformacijo pa so še uspela preživeti voščila ob božično-novoletnih praznikih. A tudi v Pošti Slovenije se, enako v drugih evropskih poštnih operaterjih, soočajo s posledicami pospešene digitalizacije. »V Sloveniji beležimo upad pisemskih storitev za približno 50 % v zadnjih 10 letih. Ta trend konstantnega upadanja količin se beleži nekje od leta 2011 naprej, izraziteje pa po letu 2015. Navedeno se pozna tudi pri prometu s pisemskimi pošiljkami v decembru, ki v primerjavi s preteklimi leti upada,« opažajo v Pošti Slovenije.
Za znamko B danes skoraj trikrat več
In kakšni so roki dostave?
Preberite več v Štajerskem Tedniku