Ptujčani se z visokimi cenami ogrevanja ne morejo sprijazniti
Visoke cene na sistemu daljinskega ogrevanja na Ptuju žulijo marsikaterega uporabnika. Po lanskoletni nerodno izvedeni nabavi plina so cene z novim letom enormno zrasle. Skupina uporabnikov se s cenami, kot so izračunane, nikakor ne more sprijazniti, zato so na vodstvo Javnih služb (JS) Ptuj poslali vrsto dopisov, na mestni svet pa že februarja naslovili peticijo s 461 podpisi.

Prepričani so, da je šlo lani jeseni pri prvem razpisu za nabavo plina za malomarnost in da bi se dalo situacijo rešiti kako drugače kot z objavo novega (drugega) razpisa, na katerega se je prijavil en sam ponudnik (Geoplin) z izjemno visoko ceno. Ta se je nato vračunala v ceno za uporabnike, ki je po novem letu strmoglavo narasla. Nekateri uporabniki ogrevanja so še danes prepričani, da je odgovornost za prvi neuspešni razpis na ramenih JS Ptuj, zato že celo leto vztrajajo s predlogom, da bi bilo razliko do nove (višje) cene dolžno pokrivati podjetje. Dvomijo o pravilnosti izračuna cene.
V JS Ptuj, ki s toploto oskrbuje okrog 2.200 uporabnikov, so odgovorili, da so očitki neutemeljeni, nanje so letos odgovarjali že večkrat.
Ali drugod cene res umetno zadržujejo
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se