Prlekija: Do večje prepoznavnosti z blagovno znamko
Da bo destinacija Jeruzalem še bolj prepoznavna, želijo kakovostne izdelke lokalnih ponudnikov povezati pod skupno kolektivno blagovno znamko Jeruzalem Slovenija.

V začetku tedna se je iztekel rok za prijavo na prvi razpis za podelitev pravic do uporabe nove blagovne znamke Jeruzalem Slovenija, na katerega je po neuradnih informacijah prispelo kar okoli 170 vlog za prehranske izdelke in 80 za rokodelske izdelke lokalnih ponudnikov iz destinacije Jeruzalem (območje LAS UE Ormož in LAS Prlekija). V teh dneh so izdelki podvrženi ocenjevanju strokovne komisije; ta bo na podlagi kriterijev, oblikovanih na sestankih in delavnicah, podelila prve certifikate in s tem pravico do uporabe te znamke.
Kot je pojasnila Karmen Štumberger, vodja oddelka za gospodarske dejavnosti na občini Ormož, želijo s kolektivno znamko poudariti in izpostaviti prepoznavnost pridelkov in prehranskih izdelkov, prleške kulinarike, rokodelskih izdelkov in prireditev/dogodkov ter njihovih ponudnikov na območju destinacije Jeruzalem.
Svetniki poimenovanje destinacije pozdravili
Blagovno znamko so na zadnji seji s potrditvijo pravilnika ustoličili občinski svetniki, ki so novo blagovno znamko pozdravili. Večina jih je pohvalila njeno ime, saj je Jeruzalem že znan kraj, biser sredi vinorodnih gričev z odličnimi vini in čudovitimi razgledi, medtem ko je eden izmed svetnikov izrazil dvom nad poimenovanjem. V zvezi s tem je Štumbergerjeva pojasnila, da je bil konsenz glede samega poimenovanja dosežen na dobro obiskanih delavnicah in srečanjih s ponudniki, z župani in predstavniki občin UE Ormož ter sosednje občine Ljutomer, ki na ormoško meji prav pri Jeruzalemu, direktorji ter številnimi drugimi.
S pravilnikom so vzpostavili pravila za podeljevanje blagovne znamke ter s tem ustvarili dodatne možnosti in pogoje za povezovanje proizvajalcev oz. ponudnikov. Vsebina poleg splošnih določil med drugim določa tudi podobo in način uporabe blagovne znamke, postopek za podelitev pravice do uporabe blagovne znamke, pogoje, ki morajo biti izpolnjeni ter drugo. Kot je razvidno iz omenjenega dokumenta, je glavni pogoj za pridobitev znamke ta, da imajo izdelki izvor oz. poreklo znotraj območij UE Ormož in LAS Prlekija ter ustrezajo zahtevani kakovosti.
Znamka je sicer eden od rezultatov projekta načrt razvoja gospodarstva in dviga kakovosti življenja na območju LAS UE Ormož, kjer moči združujejo ormoška občina, sosednji občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž ter Javna razvojna agencija občine Ormož. Projekt v skupni vrednosti dobrih 220.000 evrov (od tega znaša delež sofinancerskih sredstev iz evropskih skladov 150.000 evrov) poleg omenjenega načrta vključuje še ureditev postajališč za avtodome na treh lokacijah in ureditev tržnic za prodajo lokalnih produktov.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se