Ena izmed redkih prednosti pandemije je pospešitev digitalizacije. Zaradi omejevanja širjenja koronavirusa so se številne storitve, delo in šolanje preselili na splet. V tem času se je pokazalo, kako pomembno je, da so šole opremljene s sodobno digitalno opremo, profesorji pa vešči rokovanja z informacijsko-komunikacijo tehnologijo.
Na ptujskih srednjih šolah so v zadnjem času kar nekaj sredstev vložili v posodabljanje digitalne opreme, kar je bilo logična posledica izobraževanja na daljavo. Učilnice so opremljene s pametnimi tablami, profesorji pri svojem delu uporabljajo grafične tablice, ponekod je med poukom dovoljena celo uporaba pametnega telefona.
Na Gimnaziji Ptuj že vrsto let dajejo velik poudarek posodabljanju digitalne opreme, še posebej pa v času epidemije. V zadnjih dveh letih so prejeli veliko opreme preko projektov SIO2020, ReactEU in Arnesa. Na ta način so po besedah ravnatelja Boštjana Šeruga delno prenovili digitalno opremljenost šole, čeprav je idej še veliko. »Digitalizacija postaja vedno pomembnejši segment celotnega življenja vsakega posameznika, zato bo v prihodnosti toliko pomembnejša ustrezna implementacija digitalnih orodij v naš vsakdan. Za to pa je potrebna ustrezna izobrazba na digitalnem področju profesorjev, da bomo lahko pri mladih razvijali vse digitalne kompetence,« je izpostavil Šeruga. Dijaki ponekod opažajo, da so njihove šole zelo dobro tehnološko opremljene, vendar profesorji niso vešči uporabe sodobnih tehnoloških naprav. Podobno ugotavljajo tudi v Dijaški organizaciji Slovenije, zato predlagajo uvedbo rednega izobraževanja profesorjev na področju digitalne pismenosti.
Preberite več v Štajerskem Tedniku