Pravila za objavo prispevkov in oglasov v času referendumske kampanje
Politika
Tipografija

Štajerski tednik na podlagi 6. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji določa in objavlja pravila (obseg, pogoje in način) za izrabo časopisnega prostora ob treh posvetovalnih referendumih o ureditvi pravice do pomoči pri prostovoljnem končanju življenja, rabi konoplje in uvedbi preferenčnega glasu na državnozborskih volitvah, ki bodo potekali v nedeljo,  9. junija 2024.

O načinu, obsegu in vsebini novinarskih prispevkov odloča uredništvo samostojno, v skladu z uredniško politiko. Med volilno kampanjo bo Štajerski tednik skladno z Zakonom o medijih objavljal popravke oziroma odgovore na objavljene informacije ter pri tem odrekel objavo vsem, ki bi popravke ali odgovore poskušali izrabiti za posredno referendumsko kampanjo.

Štajerski tednik vabi vse zainteresirane k oglaševanju in sporočanju oglasnih vsebin.

Volilni oglasi ne smejo kršiti zakonov in drugih predpisov. Skladno s 7. členom Zakona je obvezna navedba naročnika oglasa, ki tudi odgovarja za točnost in resničnost navedb v oglasu.

Cene oglasov so v skladu s cenikom družbe Radio-Tednik. Naročniki volilnih propagandnih sporočil morajo objavo naročiti vsaj 5 dni pred želenim datumom objave v časopisu z ustrezno opremljeno naročilnico in vnaprej poravnati celoten znesek naročenega oglaševanja. Dokler predplačilo ne bo opravljeno, sporočila ne bodo objavljena. O objavi oglasov naj se naročniki dogovorijo z marketingom družbe Radio-Tednik (Bojana Čeh, tel. 02 749 34 14, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.).

Ugovore zoper morebitne nepravilnosti pri izvajanju teh pravil sprejema odgovorna urednica Štajerskega tednika Simona Meznarič

Ptuj, 14. 5. 2024

Odgovorna urednica Štajerskega tednika Simona Meznarič

aplikacija

appstore  googleplay

 

 

 

 

radioptuj300