Strategija in učinek oglaševanja sta eni temeljnih tem poslovnega življenja v današnjem času, smeli bi celo trditi, da osnovna tema.
Oglaševanje je preraslo v investicijo, ki krepi položaj na tržišču in dviguje ugled blagovne znamke. Učinkovitost oglaševanja je temeljnega pomena za poslovni uspeh. Zato je odločitev za optimalno trženjsko strategijo toliko pomembnejša.
Mali oglasi, zahvale, obvestila
Mali oglasi so namenjeni predvsem oglaševanju storitvenih dejavnosti in majhnih trgovin vseh panog.
Mali oglasi so poceni, a učinkovita rešitev za oglaševanje v Štajerskem tedniku. So zanesljiv ključ do uspeha, saj ...
- so poceni, ker lahko velikost in vsebino prilagodite svojim željam in zmožnostim
- so učinkoviti, ker ob skupni nakladi 12 000 izvodov dosežejo več kot 45 000 bralcev
- so praktični, ker je odslej na voljo tudi opremljanje z grafičnimi oznakami dejavnosti
- so prepoznavni, ker jih lahko opremite tudi s svojim logotipom
Naročnikom Štajerskega tednika priznavamo 20% popust na male oglase.
Kontaktne osebe:
Marjana Pihler
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-10
Zakaj oglaševati v Štajerskem tedniku?
- Ker ima Štajerski tednik v Spodnjem Podravju in Prlekiji največji doseg.
- Ker je Štajerski tednik eden najbolj družinskih časopisov v državi.
- Ker je eden naših stalnih ciljev tudi uspeh naročnikovega oglaševanja.
- Usmerjajo nas želje, potrebe in zahteve naročnika.
- Na željo naročnika izdelamo optimalno strategijo oglaševanja v Štajerskem tedniku.
- Ker pripravljamo vsebine, ki so najzanimivejše za bralca iz Spodnjega Podravja in Prlekije.
- Ker pripravljamo specifične rubrike, ki bralce seznanjajo z vsemi zanimivostmi in novostmi iz sveta mode, glasbe, avtomobilizma, turizma.
- Oglaševalcem nudimo tisti prostor v časopisu, kjer bodo njihovi oglasi najopaznejši in najučinkovitejši.
- In nenazadnje, zelo učinkovito lahko združimo oglaševanje v Štajerskem tedniku in na Radiu Ptuj.
Kontaktna oseba:
Bojana Čeh
T: 02/ 749-34-14
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Prednosti časopisnega pred televizijskim oglaševanjem
Oglaševanje v tiskanih medijih ima nekatere bistvene prednosti pred televizijskim, saj:
- televizijskega pojava hitrega preklapljanja različnih postaj, imenovanega "zapping", pri tiskanih medijih ne poznamo. Oglas, ki je objavljen v časopisu, bo reden bralec zagotovo opazil, ob televizijskih oglasnih blokih pa gledalci pogosto začasno preklopijo na drug program;
- bralci so časopisom veliko bolj zvesti kot gledalci televizijskemu programu, saj je gledalcu praktično vseeno, na katerem programu si ogleda film. To velja tudi za tuje programe (predvsem HTV).
CNT
Oglaševanje v ŠTAJERSKEM TEDNIKU ponuja v tem trenutku najugodnejši CNT med vsemi splošno informativnimi časopisi v Sloveniji.
Tudi v primerjavi z dnevniki je CNT v ŠTAJERSKEM TEDNIKU med najugodnejšimi v državi. To je zagotovilo, da oglaševalec za svoj denar dobi kar največ in ne preplača oglaševanja.
Kaj je CNT?
CNT (Cena na tisoč) je razmerje med povprečno ceno objave 30 sekundnega spota na število poslušalcev radia. Je stroškovna primerjava oglasa na število poslušalcev
Kontaktne osebe:
Bojana Čeh
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-30
Marjana Gobec Dokl
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-20
Oglasi, zahvale, obvestila
Marjana Pihler
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-10