Na Šoli za ekonomijo, turizem in kmetijstvo (ŠETK) ŠC Ptuj že vrsto let spodbujajo inovativno učenje, dijake pa si prizadevajo opremiti z različnimi veščinami in kompetencami.
Prav temu so namenjena učna podjetja, kjer gre za simulacijo poslovanja pravega podjetja. Dijaki se v okviru učnega podjetja udeležujejo različnih sejmov in tudi tekmovanj.
Letos se je učnemu podjetju Tineri Romani uspelo uvrstiti med 20 odstotkov najboljših učnih podjetij v mednarodnem merilu, kar ni uspelo še nobenemu slovenskemu učnemu podjetju, pa jih je v Centrali učnih podjetij Slovenije registriranih že okoli 100. Po besedah mentorice Patricije Koler gre res za izjemen uspeh, ki sta ga za učno podjetje Tineri Romani osvojila dijaka Ricardo in David. S svojim minutnim govorom (Elevator Pitch) sta navdušila strokovno komisijo in ptujski ŠETK prisvojila tako pomembno priznanje
Srebrno priznanje za učno podjetje Goldendreams
Učno podjetje Goldendreams je na festivalu Več znanja za več turizma, ki je potekal v okviru sejma Alpe Adria v Ljubljani, prejelo srebrno priznanje in prvo mesto v kvizu o turizmu. »Direktorica« Kaja Vajda je izpostavila, da jim je skupaj z ostalimi »sodelavci« v učnem podjetju uspelo razviti dober turistični produkt (Eldorado ob reki Dravi), ki bi ga lahko zares prodajali obiskovalcem mesta Ptuj. Njihova ideja temelji na zlatokopih reke Drave, ki so jih vključili v ponudbo.
V tajništvu je zaposlena Špela Emeršič, ki redno spremlja vso elektronsko pošto, spremlja naročila, račune in piše zapisnike. Mentorica Sonja Mlinarič je izpostavila, da je mlade ideja o zlatokopih zelo prevzela, saj velika večina o tem ni veliko vedela.
Učno podjetje Mladi Poetovio kooperativo je bilo prepoznano kot primer dobre prakse v okviru mednarodnega projekta Sociolab.
Preberite več v Štajerskem Tedniku